Viseaza-ti visele

       Fiinta naiva,vesnic indragostita de natura si iubire,de chipuri vesele si inimi pure.Oare cum ai ajuns suflete
sa traiesti drame,sa te inchizi in tine si sa-ti fie teama sa te descopere cineva?Ai nevoie de o pauza,de un somn adanc
si odihnitor.Viseaza,invata din nou sa speri ca e loc si pentru sufletul tau mic intr-o lume care pare mare.Ia o pauza
care sa dureze cat simti ca ai nevoie,viseaza-ti visele si apoi traieste-le!Invata din nou sa zambesti si bucura-te de
viata.Exista undeva in lume cineva gata sa se indragosteasca de zambetul tau,de acel suflet bun de care s-au folosit
atatia si pe care nu l-au apreciat.
       Zambesti?Dar este minunat!Unde ai ascuns atat de mult timp acest zambet?Pari mai linistita,pari...in sfarsit tu.
Ca si cum ti-ai fi prins intre buze parti din suflet.Ai visat o mie de vise,puiule,tu esti un vis!Tu nu-ti dai seama
insa esti o fiinta curajoasa.Nu Ma crezi?De cate ori te-ai ridicat in picioare si ai stat dreapta in fata problemelor?
De cate ori ai iertat suflate reci de orice simtamant si sentiment pur?De cate ori ti-ai pus inima pe tava gresita si
ti-a fost rupta in mii de bucatele?De multe ori?Atunci cum de nu te poti increde in Mine?Cate dovezi iti mai trebuie ca sa-ti
dai in sfarsit seama ca doar Eu sunt Cel care te iubeste cu adevarat si in Mine te poti increde nemarginit?Acum stii si esti
gata sa-mi dovedesti ca inca poti."
        Tin un post de cativa ani,un post aspru care nu imi permite sa fac cel mai sincer gest...sa zambesc.Da,postul acesta
imi rapeste dreptul la fericire.Este un post involuntar si a inceput independent de mine,de gandirea sau de simtirea luminii
mele interioare.Caut adesea in jurul meu acele detalii care sa imi aduca un suras,pentru ca intotdeauna detaliile sunt cela
care completeaza si desavarsesc arta.Adesea am gasit in juru-mi un strop de magie in orice,in apa,in soare,in picuri de roua
in fulgi de nea,in suras de copil,in iubirea impartasita,in ochii de culoarea cerului care imi spun atat de des ca ma iubesc
dar care nu stiu sa o demonstreze de cele mai multe ori pentru ca au fost acoperiti de dezamagirea si iluzia primei iubiri
de odinioara dar care in prezent nu mai este.Tu ramai muza mea,viata ta impletita cu a mea desavarsesc arta iubirii.Esti un
inger,un inger de care am promis sa am grija din momentul in care il voi intalni.De fapt,nu cred ca am fost despartiti
niciodata.Inimile noastre bateau la unison,sufletele simteau cand eram in primejdie sau fericiti.Inseamna ca am fost
departe unul de altul altfel,fizic.Ne-a fost dat sa cunoastem alte trupuri si alte suflete asemenatoare dar care nu erau
ceea ce cautam.Si ne-am legat de ele si am suferit si suferim si azi cand ne aducem aminte de acele vremuri de demult.
         

         

Google Images

Etichete: ,