Pasiunea pentru carti si-a gasit locul-Coltul colectionarului

                Cei care ma cunosc stiu ca am o pasiune si o dragoste aparte pentru literatura, lectura si CARTI. Asadar, nu este un secret pentru nimeni faptul ca toti banii mei de buzunar se duc pe carti. Asadar, biblioteca mea se umple de cateva ori pe luna cu noi carti pe care le citesc cu bucurie, curiozitate si dragoste.
                 Din toamna anului 2012, sunt studenta, asadar fondurile mele au scazut considerabil in ultimul timp. Din pacate, este cunoscut faptul ca studentii sunt cea mai "saraca" categoerie de oameni, asadar si banii pe care ii cheltuiesc sunt mai putini si vin mai rar.
                   Nu imi mai permit sa cumpar carti ca in alti ani, sau cel putin asa gandeam cand am descoperit brusc, faptul ca nu am mai facut atat de multe comenzi de carti noi. Acest lucru s-a schimbat intr-o zi cand, datorita Blogulcolectionarului , am descoperit un antocariat online. Intotdeauna am cumparat carti online, foarte rar din magazine, acest lucru pentru ca editurile online au mai multe carti la dispozitia cumparatorului, preturi mai bune si promotii.
                     Nu am cumparat niciodata carti in format electronic pentru ca sunt fidela mirosului acela aparte al unei carti bune citite langa o ceasca de ceai in linistea surda a locului meu de lectura. Faptul ca am descoperit anticariatul Coltul colectionarului a fost o adevarata bucurie pentru mine. Cartile sunt pentru toate gusturile si toare buzunarele, astfel ca si eu, studenta, pot procura carti in voie, fara teama de a nu imi permite sa continui sa adaug noi titluri colectiei mele de lux.
                       Va recomand cu toata sinceritatea acest anticariat si sunt sigura ca sunt multi pasionati de lectura care vor considera Coltul Colectionarului, coltul de Rai de care orice cititor impatimit are nevoie.    



Etichete: