Ce accesorii pentru laptop vreau sa-mi cumpar de pe LaptopGarage :D

                           
                               
                                             Buna seara, dragi prieteni! Vin cu o noua campanie Blogawards.ro, in parteneriat cu Laptopgarage.ro, un site pentru toti posesorii, sau viitorii posesori, de laptop-uri. Din luna februarie a acestui an, detin si eu un laptop de la firma ACER, de care sunt foarte multumita si care mi-a devenit un adevarat partener de scris. Asadar, tot ceea ce imi place, de la muzica, carti, poze si amintiri, se afla stocate in memoria sa.
                                                Am inteles destul de curand ca am nevoie de cateva accesorii foarte utile care sa-l faca si mai util decat este deja si care sa-l faca mai usor de folosit sau transporta. Astfel, am ajuns in categoria "Geanta laptop", unde am gasit rapid o geanta foarte utila, care sa ma ajute sa transport noua mea achizitie intr-un partener de calatorii, frumuri grabite sau ajutor pentru crearea referatelor studentesti. Culoarea este neagra si se poate purta pe umar, asadar pot sa imi iau si o cafea si sa nu ma chinui cu transportarea bagajelor.


                                       Ceva la fel de interesant si foarte util in ceea ce priveste lucrul  meu cu lapopul, este de natura mult mai functionala. Pentru ca petrec foarte multe ore din timpul meu lucrand online, am nevoie de un produs care sa-mi mentina nivelul temperaturii laptop-ului la cote bune, fara a se incinge sau a aparea probleme care necesita reparati. Asadar, in sectiunea Cooler extern laptop, un cooler extern foarte dragut si cu specifiatii foarte clare, care sa imi mentina laptopul, la niveluri foarte bune de trai.
                                           
                                          Pentru ca si voi sa fiti privilegiati de Laptop Garage la Black Friday, includ si  paginia de Facebook Laptop Garage pentru a beneficia de super oferte! Spor la cumparaturi si viata lunga laptopurilor!
                                                  

Etichete: