Ce vor barbatii, sau cum te imbraci ca sa-i dai pe spate?

                       

                              Bună, dragi prieteni. După cum ştiţi, particip pe site-ul Blogawards.ro la o campanie foarte interesantă, numită Blog Friday 2013. Ei bine, în cadrul acestei campanii, Tânăr.ro, ne propune un exerciţiu de perspectivă, de imaginaţie şi creativitate. De ce? Pentru că ne îndeamnă pe noi, femeile, să încercăm să pătrundem în mintea bărbaţilor pentru a le desluşi plăcerile în materie de vestimentaţie.
                                Mi-am dat seama de faptul că, nu este important să fii sexy, pentru că este o fâşie foarte subţire între a fi sexy şi a fi vulgar, în perspectiva multor tinere dornice de afirmare din zilele noastre. Contrar a orice aţi gândi, nu cred că un bărbat ar dori să meargă la braţ cu o femeie mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată, dar ar vrea totuşi să se simtă mândru ţinând de mână o femeie, în adevăratul sens al cuvântului : sensibilă, elegantă, feminină...să fie exact aşa cum se simte ea bine să fie şi aşa cum el o apreciază încă din momentul în care şi-a luat inima în dinţi şi a invitat-o la un film, de exemplu.
                                    Aşadar, să presupunem că trebuie să merg la un film cu prietenul meu, cum ar trebui să mă îmbrac pentru a-i capta atenţia? Păi, să ne gândim la faptul că lui îi place să mă copilăresc şi adoră reacţia mea când prima zăpada se lăsă peste oraş şi-i amorţeşte supărările, ură şi răutatea. Niciodată nu ar trebui să îmi creez un personaj în care să mă transpun, dacă omul de lângă mine mă vede într-un mod frumos şi cu iubire, exact aşa cum sunt.
                                    Cum m-aş îmbrăca pentru o întâlnire în doi la cinema? Păi, întâi aleg un puloveras, mai grosuţ, în ton cu vremea de afară, adică rece şi cu un imprimeu delicat pe umeri, că cel de aici care mi se pare foarte frumos.


                                      O pereche de jeans albaştri, destul de grosuţi şi foarte bine croiţi, perfecţi pentru o seară specială. Se pot purta foarte uşor pentru că sunt lejeri, foarte comozi pentru o fată mereu pe fugă. Un astfel de model am găsitaici si am ramas placut surprinsa de ei ca ai articol vestimentar.




                                            

                                             Afară s-a adăpostit un strat destul de însemnat de zăpadă, aşadar, o pereche de botine cu platforma sunt perfecte pentru a-mi feri picioarele de frig şi de apă pe care o uram cu toţii, femei sau bărbaţi, ce se încăpăţânează mereu să ne ude. Am găsit o pereche de botine care mi-au plăcut foarte mult, model care seamănă cu un altul pe care l-am deţinut în urmă cu un an şi de care am fost foarte mulţumită, aici si as vrea sa le pot achizitina, ca si cadou de Craciun.
                                                  Cum am putea definitiva ţinută, dacă nu cu un sacou elegant, potrivit pentru o ieşire în oraş? Mi-a plăcut în mod deosebit pentru că văzusem un model asemănător la un moment dat, însă nu mi l-am putut cumpăra. Acum ar fi perfect pentru o fată care vrea să impresioneze într-un mod plăcut şi cochet, la o întâlnire romantică şi l-am găsit  aici la un pret destul de accesibil, avand in vedere utilitatea sa.


                                               Oare de ce ar mai fi nevoie pentru o tinuta potrivita unei fete tinere si pline de iubire? Accesorii! Pentru ca o fata nu pleaca niciodata din casa, fara o geanta ticsita cu cele mai importante nimicuri, care ii confera siguranta. Si am gasit modelul perfect, aici, care mi se potriveste perfect. Frumoasa, incapatoare, foarte utila pentru mine.

                                                 
                                               Acum ne rămâne de făcut doar un ultim retuş machiajului, coafura este gata, gentuţă este pe umăr foarte confortabilă şi prinţul aşteaptă afară, fata care i-a furat inima. Exclamaţii precum "WAW!" sau, "Eşti minunată!", stinge taina nopţii de toamnă târzie, care lasă loc iernii. Distracţie plăcută în oraş şi o seară de vis, alături de persoana iubită!
                                                  Pentru a fi şi tu privilegiată de ofertele Tinar.ro, cu ocazia zilei de 29 noiembrie, Black Friday, aboneaza-te la Newsletterul magazinului online si afli prima ce super oferte au articolele pe care ti le doresti in garderoba!           


Etichete: