Ce purtam in toamna asta? Miniprix ne imbie cu articole de calitate la preturi pentru toate buzunarele!

                                    


                                   După cum am fost obişnuiţi, ştim că în străinătate (Europa, Statele Unite ale Americii, etc), în ultima zi a lunii noiembrie, în acest an 29 noiembrie, marile lanţuri de magazine, organizează Black Friday, în limba romana tradusă ca şi Vinerea Neagră. Ce reprezintă vinerea neagră? Ei bine, această zi, este oportunitatea perfectă pentru a-ţi achiziţiona din diverse magazine, din mediul real sau online, produsele dorite, la preţuri mult mai mici, potrivite pentru toate buzunarele.
                                        Recent, un alt mare magazin, de care personal sunt foarte mulţumita.este Miniprix, un magazin destul de renumit în rândul cumpărătorilor din mediul online. Am descoperit acest magazin în urmă cu doi ani şi mă declar din nou foarte mulţumită de produsele lor, întrucât am comandat de pe acest site câteva produse de o calitate foarte bună şi la preţuri mai mult decât mici. Aşadar, nici în această zi dedicată reducerilor, Miniprix nu putea să lipsească, aducând bucurie în rândul iubitorilor de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, etc, care care îmbina perfect calitatea crescută a produselor comercializate cu preţurile potrivite pentru orice buzunar. Aşadar, Miniprix au ca scop, satisfacerea celor mai exigenţi cumpărători şi celor mai ridicate cerinţe ale acestora.

                                                  

                                           Şi totuşi, ce purtăm toamna asta? Şi aici mă refer, la toamnă care a început de câteva zile să-şi arate adevărata faţă şi să ne aducă aminte că totuşi ne aflăm la mijlocul ultimei sale luni, noiembrie. Ce port eu toamna asta? Păi, am găsit câteva articole care mă încântă foarte tare şi pe care mi le-aş dori toamna sau iarna aceasta în garderoba, perfecte pentru a mă proteja de frigul năprasnic care s-a instalat confortabil pe tot cuprinsul ţarii. Pai, in primul rand, am pus ochii pe un pulover lung cu decolteu in V pe care mi l-aş dori tare mult pentru că este perfect pentru a mă proteja de frig şi a-mi ţine spatele acoperit, bine încălzit. În plus, culoarea îmi place foarte tare, nici foarte închisă nici ţipătoare, în ton cu vremea de afară.

                                                       

                                         
                                   Perfect asortaţi cu acest pulover foarte drăguţ, ar fi o pereche de colanţi lungi , într-o culoare mai deschisă, între gri şi alb, care să deschidă culoarea ţinutei, ducându-ne cu gândul la următorul anotimp ce bate la uşă şi pe care mulţi îl aşteptăm cu nerăbdare. Întotdeauna mi-au plăcut bluziţele mai lungi completate cu o pereche de colanţi călduroşi. Este un fel de ţinută de vară mai groasă care înlocuieşte rochiţele vaporoase şi strampii subţiri.

                                            Fiindca am terminat cu imbracamintea si sunt multumita de tinuta aleasa, care cred eu mi se potriveste, voi cobora spre picioare, care a nevoie, de asemenea, de o atentie aparte. Deci, inainte de a ma incalta, am nevoie de o pereche calduroasa de ciorapi de culoare gri, in ton bine-nteles, cu restul tinutei. Niciodata nu am aruncat haine in culori foarte diferite pe mine, pentru ca nu vreau sa arat precum o rocova prea impopotonata.

                                                                 

                                              Aşadar, acum am şi ciorapiorii în picioare, deci nu risc să răcesc. Însă, nu pot ieşi desculţă din casă, am nevoie de o pereche de încălţăminte bună, rezistenta şi care să nu alunece în caz de un eventual polei aşezat confortabil pe trotuar. Am găsit o pereche de ghetute imblanite atat in interior cat si in exterior, puţin înalte, perfecte pentru că picioarele mele să rămână calde şi drumurile să fie plăcute, fiind foarte confortabile.
                                                                         

                                                  Odată ţinuta aleasă, sunt pregătită pentru o toamna şi chiar şi o iarnă mai aspre. Bugetul mic, mi-a permis totuşi să-mi creez o ţinută pe gustul meu, pentru că la Miniprix, preţurile sunt foarte bune. În dată de 29 noiembrie, odată cu Vinerea Neagră, magazinul Miniprix, vă aşteaptă cu şi mai multe reduceri şi promoţii atractive. Pentru a afla primii cu ce promoţii ne îmbie Miniprix, descărcaţi aplicaţia Miniprix.android.app (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix.

Etichete: