Amintiri din vremea copilariei

                                                      

                                       După cum am fost obişnuiţi, ştim că în străinătate (Europa, Statele Unite ale Americii, etc), în ultima zi a lunii noiembrie, în acest an 29 noiembrie, marile lanţuri de magazine, organizează Black Friday, în limba romana tradusă ca şi Vinerea Neagră. Ce reprezintă vinerea neagră? Ei bine, această zi, este oportunitatea perfectă pentru a-ţi achiziţiona din diverse magazine, din mediul real sau online, produsele dorite, la preţuri mult mai mici, potrivite pentru toate buzunarele.
                                        Recent, imaginaţia şi amintirile mi-au fost puse la încercare într-un mod foarte plăcut şi m-a adus până în pragul lacrimilor. De ce? Pentru că m-a făcut să merg cu gândul la frumoasă perioadă a copilăriei în care, deşi nu aveam multe, ne puteam juca ore întregi, fără să obosim, fără să fi mâncat ceva, fără să fi avut nevoie de internet, telefoane, s.a. Cred că am fost ultima generaţie de copii crescuţi frumos, fără boli, fără pastile, fără haine groase, pentru că le dădeam jos şi le aruncăm pe cine ştie unde, până când intrăm în casă. Jucării? Nu prea aveam...poate doar câte o păpuşă la maxim 2 lei (în banii actuali) sau o maşinuţă de aceeaşi valoare, în cazul băieţilor.
                                            Am avut şi eu vise şi ceream şi eu părinţilor câte o minune văzută prin revistele germane pe care bunicul le-a adus odată acasă. Visam la păpuşi sofisticate, la case pline de articole perfecte pentru păpuşi şi la jocuri de strategie pe care să le scot afară pentru a mă juca cu toţi prietenii mei dragi. Totuşi, acelea au rămas doar vise, pentru ca bani nu erau, sau cel puţin aveau o întrebuinţare mai bună decât cumpărarea jucăriilor, iar eu am înţeles aceste lucruri. Am rămas astfel, cu visele mele, însă am învăţat lecţia muncii şi a aprecierii valorilor şi posesiunilor. Am învăţat că ceea ce cumperi din rezultatele propriei munci, sunt lucruri mult mai valoroase şi pe care le apreciezi mult mai mult decât cele aduse de alţii, prin munca lor.
                                                   


                                                Magazinul Bestkids, doreste sa faca surprize si oamenilor mici, copiilor, cu ocazia zilei de Black Friday. Asadar, vine cu o gama variata de jucarii, jocuri, articole pentru camera bebelusilor si multe multe surprize pentru cei mai importanti oameni din vietile noastre.
                                                     Cei de la BestKids, vor sa stie, daca noi, cei mari, am fi pentru o zi copii si ne-am lasa imaginatia sa zburde si ne-am lasa cuprinsi intr-o lume atat de draga, ce am alege sa cumparam in Vinerea Neagra. Cei drept, nu am stat mult pe ganduri, caci stiu ce vis am inca de mic copil si nu l-am putut indeplini, sau parintii nu aveau posibilitatea sa-l implineasca. Pe "vreme mea", devenisera o moda, papusile Barbie, de care auzisem toate fetele din cartier. Tin minte ca o singura fata avea o astfel de papusa, caci era atleta si un cantonament in strainatate i-a permis o astfel de achizitie pentru care, am fost invidioasa si suparata ceva timp.
                                                           Aşadar, dacă acum aş fi copil, aş vrea din toată inima să am o  Barbie zi de nastere,           cu rochii multe pe care să le schimb în funcţie de ce activităţi mi-ar trece prin cap. Să-i pot crea rochii din materiale diverse, cum făceam în copilărie şi să-i cumpăr şi altele, mult mai frumoase, speciale pentru o prinţesă elegantă, pentru o păpuşă atât de frumoasă. Ştiu că aşa mi-aş îndeplini visul din copilărie şi aş îngriji-o şi aş păstra-o frumoasă şi curată, pentru a o putea oferi fiicei mele, alături de multe altele, când va veni momentul să am o fiică. Sunt sigură că şi ea s-ar bucura şi ar aprecia cadoul venit din partea mea.
                                                            
                                                         
                                          Şi pentru că îmi place să gătesc şi am învăţat de la mama mea ca o femeie este cu adevărat femeie, dacă ştie să gătească bine şi gustos, aş vrea ca păpuşa mea să îmi semene şi i-aş cumpăra o Bucatariedotata cu accesorii         perfecte pentru o gospodină desăvârşită, care ştie să gătească la fel ca mămica mea. Bunica, spunea că "Degeaba o femeie este frumoasă, deşteaptă sau arată bine. Este un nimic dacă nu ştie să facă sarmale şi prăjituri pentru copiii săi!". Aşa că, păpuşa mea v-a învăţa să gătească sarmale şi prăjituri, pe care le-aş împărţi cu toate prietenele mele, pe păturica veche din spatele blocului, pe care am împărţit atât jucării, cât şi diferite bunătăţi gătite de mamele noastre, până la secrete, informaţii noi sau poveşti.
                                                     
                                          Dar, acum nu trebuie să neglijăm nici băieţii, căci gaşca noastră era formată şi din fete şi din băieţi. Ne plăcea foarte mult să jucăm jocuri împreună, de dimineaţă de la prima oră când ne strigam, riscând să trezim tot blocul, până seara târziu când părinţii ne chemau în casă, tot strigându-ne. Auzisem în acea perioadă, de jocul Monopoly,  care făcea valva în reclame, pe posturile care transmiteau desene. Nici până azi nu am un asemenea joc, însă surioara mea mai mică are şi îmi place să mă joc împreună cu ea, în momentele în care nu are teme sau nu se joacă pe calculator. Cred că acest joc, ne-ar menţine atenţia mult timp şi nu ne-ar plictisi pentru că l-am juca împreună, dacă am mai fi copii şi cu siguranţă nu ne-am supăra unii pe alţii. Am fi corecţi şi cinstiţi şi totul ar decurge perfect.

                                         Acestea ar fi, probabil, doar o parte din  jucăriile pe care le-aş adăuga în coşul de cumpărături, în ziua de Black Friday, dacă aş mai fi copil. Acum îmi dau seama, totuşi, că am fost un copil cu adevărat fericit şi mulţumit. Nu aveam multe, dar aveam acele lucruri care mă făceau fericită şi lângă mine erau acei oameni minunaţi care mi-au umplut copilăria de amintiri puternice şi frumoase, care îmi vor încălzi inima şi mă vor urma o viaţă, pe drumul lung al trăirii.

                                               Din păcate, noi nu mai suntem copii, însă avem în jurul nostru copii. Fie că este o soră sau un frate, un fiu sau o fiică, nepoţei sau copii în care vă regăsiţi şi vă sunt dragi, cu ocazia zilei de Black Friday, Magazinul BestKids, vă aşteaptă cu o gamă de promoţii, surprize şi reduceri, pentru orice buzunar. Copii merită tot ce-i mai bun pe lume. În plus, să nu uităm că Moş Nicolae este pe drum, la fel şi bunul Moş Crăciun. Aşadar, este ocazia perfectă să îmbinăm cele două evenimente, Vinerea Neagră a reducerilor şi Sărbătorile de iarnă, pentru a le face bucurii copiilor cuminţi care merită tot ce-i mai bun pe lume, care merită o lume plină de bucurii şi daruri oferite din inimă.
                                                 Pregătiţi-vă pentru ofertele de Black Friday de la Bestkids! Pe 29 Noiembrie vei avea parte de surprize plăcute din partea magazinului tău preferat de jucării şi accesorii pentru copii! Ca să fiţi sigur că nu rataţi nici o ofertă, abonaţi-vă la  newsletter-ul Bestkids şi fiţi cu ochii pe oferte. Cu siguranţa, ceva vă va atrage atenţia şi preţul va fi perfect pentru cadourile de sărbătorile care bat la uşă. 

Etichete: