Somn linistit si odihnitor

                                     


                                              Stiu ca in ultima perioada, cel putin, suntem tot mai stresati. Criza financiara ne saraceste, politica ne scarbeste, gerul vine, sarbatorile bat la usa si pregatirile sunt in toi si noi parca nu mai avem somn. Eu cel putin, sunt sincera si recunosc ca am o vesnica problema cu tot ce inseamna, saltele, perne, plapumi.
                                                Intotdeauna am avut saltele prea tari sau prea moi, perne prea slabe in cat era nevoie de cel putin doua pentru un somn cat de cat bun. Sincer, nu stiu de cand nu am mai dormit bine si cred ca oboseala si durerile de spate nu sunt o problema intalnita doar la mine.
                                                  O alta mare problema, o reprezinta vecinul meu, cel care are apartamentul deasupra apartamentului parintilor mei. Nu s-a mutat de mult, nu cred ca are mai mult de un an de cand s-a mutat, dar e chitit sa-mi faca noptile un calvar. Sa nu credeti ca este un ucigas in serie, un pervers, sau mai stiu eu ce. El nu, dar salteaua sa este un adevarat chin pentru noptile mele. Ii stiu fiecare miscare fara sa-l vad, fiecare intoarcere de 180 de grade, fiecare noapte de amor nebun cu sotia sa. Pur si simplu sunt satula de scart scartul produs de salteaua lor si nu pot intelege cum se pot odihni ei acolo.
                                                    Ca tot vine Black Friday, m-am hotarat sa-mi fac un bine si mie si vecinului. Am intrat pe Salterra.ro si am inceput o lupta cu tot ce inseamna saltele scartaitoare, arcuri vechi si ruginite, saltele neconfortabile, perne de-ti cade capul direct in pat si altele.
                                                      Vecinului meu i-as recomanda calduros, salteaua din spuma- cu memorie, care sa ii permita si lui sa aiba parte de un somn odihnitor si de nopti de iubire frumoase alaturi de minunata sa sotie, dar care, in acelasi timp sa imi permita si mie sa ma odihnesc in voie.
                            

                                                           E o problema totusi, eu nu am o saltea buna. Nu scartaie, nu are arcuri neastamparate, dar totusi este foarte tare si imi distruge, la propriu, coloana si somnul meu este jumatate foiala in pat pentru un loc, jumatate somn chinuit. Asa ca mi-am  gasit si eu o saltea din spuma cu memorie, dar tratata cu aloe vera. Nu am suportat niciodata mirosul imbacsit de praf si mereu aveam impresia ca ceva nu miroase bine in camera. Am aflat ca salteaua depoziteaza kg intregi de praf cand deschid geamul sa aerisesc pentru ca mitorul de statut persista si geamul sta mai mereu deschis.
                                              Am rezolvat cu mine, am rezolvat si problema vecinului. Ce mai ramane de facut? Aaa, da, surioara mea. Ei bine, surioara mea are o mica problema imunologica si pulmonara. Are inceput de astm si iernile ori recelile sunt cei mai crunti dusmani ai fetitei blondute cu ochi albastri care imi lumineaza zilele si ma face bucuroasa si mandra. Am gasit si pentru ea, o saltea perfecta, care sa-i usureze macar somnul si sa nu se chinuie sa adoarma sau sa respire. Salteaua argento memory sleep, este tot ce are nevoie pentru odihna, protectie si un somn ca de prunc, fara tuse, tresariri, haraieli sau sforaieli.
                                                         

                                           Alte produse extrem de interesante, ar fi perna aceasta, pe care am avut sansa sa o testez si de care pur si simplu "m-am indragostit" pentru ca, datorita ei am avut un somn minunat, asemeni unui ingeras pe un norisor.
                                            Devino fan-ul paginii Salterra si descoperi super oferte de Black Friday care sa-ti asigure un somn linistit si confortabil, alaturi de oricine va este drag!


Etichete: