Surprize la Delmag.ro cu ocazia zilei Black Friday! Tie ce produse ti-au facut cu ochiul?

                                                         


                         După cum am fost obişnuiţi, ştim că în străinătate (Europa, Statele Unite ale Americii, etc), în ultima zi a lunii noiembrie, în acest an 29 noiembrie, marile lanţuri de magazine, organizează Black Friday, în limba romana tradusă ca şi Vinerea Neagră. Ce reprezintă vinerea neagră? Ei bine, această zi, este oportunitatea perfectă pentru a-ţi achiziţiona din diverse magazine, din mediul real sau online, produsele dorite, la preţuri mult mai mici, potrivite pentru toate buzunarele.
                       Recent, am aflat că şi magazinul de electronice Delmag.ro, s-a anunţat parte din lista celor mai importante magazine care ne vor face cumpărăturile cu ocazia sărbătorilor, mai frumoase pentru că ne putem achiziţiona produsele mult dorite şi nici nu ne vor lăsa buzunarul gol.
                          Aşadar, preţuri sunt pentru toate buzunarele şi oferte menite să satisfacă şi cele mai exigente gusturi în materie de electronice, pentru că ştim foarte bine, romanul vrea să cheltuiască puţin pe cele mai bune produse. Aşadar, la Delmag.ro, am descoperit o gamă variată de posibile viitoare achiziţii cu ocazia zilei de Black Friday. Pe ce am pus eu ochii? Ei bine, sunt studentă şi nu de mult, mi-am achiziţionat un laptop care mă ajuta foarte mult la crearea materialelor pentru Facultatea de Istorie, unde referatele şi suporturile de curs nu lipsesc din nici o săptămână. Aşadar, în afară de laptop, mai am nevoie...oare de ce? Normal, la categoria Imprimante, am descoperit o multifunctional HP, perfectă pentru a face atât copii ale suporturilor de curs pe care trebuie să le învăţ în sesiune, cât şi pentru a avea oricând posibilitatea de a printa referatele pentru zilele în care îmi sunt solicitate. Ştim cu toţii cât de frustrant este să stăm la cozi în magazinele cu specific IT, unde programul de funcţionare, nu se potriveşte niciodată cu orarul de la facultate, liceu, sau şcoala generală. Aşadar, decât să rămân cu referatul pe altă zi şi cu mai puţini bani în portofel, prefer să investesc într-o asemenea imprimantă multifuncţională, care să îmi dea siguranţa prezentării la timp a referatelor.





                          De asemenea, fiind pasionată de muzică bună, care mă însoţeşte mereu în drumul spre facultate, fiind o bună tovarăşe, am nevoie de căşti performante care să îmi asigure ascultarea muzicii, într-un mod cât mai clar şi "curat". Aşadar, la categoria Periferice-pc/căşti, am descoperit o pereche de căşti absolut minunate, cu un preţ potrivit pentru un boboc student, în primul an, întreţinut încă de părinţi. Perfecte pentru bugetul meu limitat, sunt Castile nJoySenzo MMHS-MMC224-AS01B  cu fir de 3.5 mm, perfecte pentru Mp4 player-ul meu. Culoarea îmi place enorm şi sunt perfecte pentru a-mi ţine chiar şi de cald la urechi pe timpul iernii care bate la uşă. 

                                                            
                                                   

                                    Sunt sigură că voi găsii reducerii perfecte pentru a achiziţiona cele două produse pe care mi le doresc extrem de mult şi care mi-ar înfrumuseţa viaţa de student împovărat cu examene, lucrări, referate şi multe ore de program.
                                        Ca să fiu sigură că primesc informaţiile cele ai noi, legate de promoţiile zilei de Black Friday, mă voi abona la newsletter-ul Delmag.ro. Abonează-te şi tu, cu siguranţă vei găsi produsele dorite, la preţuri foarte bune!            

Etichete: