Organizarea este cheia succesului!

                        



                   Buna dragi prieteni! Ei bine, dupa cum multi dintre voi stiti, muncesc si trudesc pentru a-mi indeplini un vis care dateaza inca din vremea copilariei. Vreau ca gandurile pe care le impartasesc prin scris sa fie cuprinse intre paginile stranse de doua coperte si unite de un suflet care are de spus multe, oricui are rabdare sa il citeasca.
                       Nu scriu acest articol pentru lauda, reclama sau mai stiu eu ce gand, ci pentru a da o lectie celor care isi desfasoara mare parte din activitate sau a caror pasiune necesita o munca la biroul clasic, de organizare a lucrurilor, a mediului de lucru. Stiu, asadar din experienta, ca organizarea mediului de lucru este primul pas pentru oricine, menit sai asigure succesul sau reusita. Organizarea este importanta pentru a ne pastra gandurile intacte si pentru a le pune in practica, exact la momentul "sosirii" lor in mintea noastra. Un pix care nu este la indemana, o hartie sifonata si lipsa uneia curate, inseamna din start, pentru mine, pana de idei si ganduri care au fugit deja, plictisite sa zaboveasca in dezordinea locului muncii. Si pe buna dreptate, cat sa mentii o idee pana sa o transpui in practica, cat sa iti stea gandul bun in loc cand frustrarea te acapareaza si intervine goana dupa pixuri, foi, carnetele, s.a. ?
                        Am descoperit insa, locul ideal de unde imi pot procura cele mai bune produse de birotica ce-mi asigura organizarea biroului exact asa cum imi doresc si cat mai la indemana pentru a nu-mi zabovi prea mult gandurile. Asadar, Depozitul de papetarie, este locul ideal pentru orice om organizat care tine la curatenia si locul fiecarui obiect pe birou, la indemana.                                             Intr-ucat, am o surioara de 10 ani foarte curioasa, mereu gaseste cate o noua unealta care, dupa cum spune chiar ea, i-ar putea folosi la desenul cutare sau la temele pe care le are de facut pentru a doua zi, la materia cutare. Deci, pixurile, stilourile, creioanele, ascutitoarea, guma de sters si alte asemenea materiale mici, sunt imprastiate prin casa intreaga. Am descoperit asadar, un suport de birou multifunctional la pretul de 16,90 lei, perfect pentru toate acele obiecte mici de birotica care se pot pierde usor, cat si pentru materialele de scris si alte lucruri necesare si care trebuie sa ne fie la indemana.



                               
                                       Ca orice artist care se respecta, am nevoie de cea mai buna hartie pe care sa stea aliniate gandurile si trairile mele, care mai apoi sa fie transmise catre altii. De asemenea, sunt adepta scrisorilor trimise prin posta. Spuneti-mi conservatoare, dar nimic nu-i mai frumos pe lume ca un gand bun transmis pe o foaie alba, colorata doar de puterea cuvintelor. Acestea raman pentru posteritate si peste ani, indiferent daca oamenii raman sau nu alaturi, asadar, foile pe care scriu trebuie sa fie, de asemenea, de calitate. Am gasit, tot la depozitul de papetarie, un top de hartie alba de la firma HP, perfecta pentru ceea ce am nevoie, la pretul de 14.90 de lei un top de 500 de coli de hartie alba.
                                           
                

                              Bun, coli de hartie alba avem, suportul il avem, oare ce ne mai trebuie? Pai, doar nu vom tine colile asa, aruncate sau uitate in folia de plastic in care vin frumos asezate? Nu, nu se poate astfel, asadar, am gasit si pentru acestea, un loc absolut perfect pe biroul meu. Am gasit o tavita cu sertare, foarte practica, culoarea albastra, asemeni cerului care ne protejeaza si ne indeamna sa visam, perfecta pentru ordonarea scrierilor mele, a colilor, a scrisorilor ce-si vor gasi loc pe alte birouri, citite si recitite de cei carora le vor fi destinate!

                               
                              Asadar, biroul meu este mai ordonat acum si totul este la indemana unui scriitor la inceput de drum. De fapt, organizarea este cheia tuturor reusitelor profesionale care se desfasoara cu ajutor obiectelor de birotica. Ordonarea si detinerea tuturor obiectelor de necesitate maxima, este foarte importanta pentru orice om care munceste si se vrea un angajat de succes si un profesionist desavarsit! Eu mi-am gasit locul perfect de cumparaturi cu caracter birotic, Depozitul de papetarie! Sigur gasesti ceva perfect si pentru tine!


                          

Etichete: