De ce iubesc citatele motivationale?

       


          Bună seara, dragi prieteni! Sunt sigură că mai mereu m-aţi văzut postând, aici sau pe pagina de facebook, diverse citate care au rămas în istorie şi care ne ajută să trecem mai uşor prin viaţă. Acestea poartă denumirea de citate motivationale celebre. Citatele sunt frazele motivaţionale far de care omul nu poate gândi pozitiv. Să fim serioşi, cine nu iubeşte citatele celebre? Pun pariu că măcar o dată în viaţă aţi citat pe cineva, un actor dintr-un film pe care îl iubiţi, un profesor care v-a marcat pozitiv viaţa, un artist plastic, un scriitor, un prezentator tv, s.a.! Normal că aţi făcut acest lucru, toţi facem acest lucru.
          Iubesc citatele, întotdeauna găsesc câte o parte din viaţa mea în fiecare citat pe care l-am memorat. Am câteva caiete studenţeşti pline de citate care simt că îmi fac ziua mai bună. Uneori, îmi place să las biletele post-it, cu rânduri celebre care să aducă zâmbete şi să-i facă pe cei dragi să vadă viaţa mai frumos, mai calm. Sunt sigură că fiecare dintre voi are măcar un citat favorit, care parcă îi spune povestea. Eu am multe asemenea citate care mă ridică de la pământ şi iubesc fiecare om care a lăsat o astfel de vorbă bună pentru generaţiile care vin. Ele păstrează vii amintirea celor care le-au rostit şi ne fac mai buni, mai optimişti şi mai visători. 
         Cred că ar fi o idee bună ca cineva să scrie o serie întreagă de volume, cu citate celebre. Acolo să fie aşternute învăţăturile fiecărui om care vrea să lase ceva bun în urma să şi petru urmaşi. Cum să nu iubeşti citatele, când ele te învaţă să trăieşti frumos şi te trezesc uneori la realitate exact înainte de a te apropia prea tare de soare şi a risca să te arzi.
        Iubesc citatele motivaţionale şi iubesc oamenii care rostesc asemenea vorbe de duh. Nici nu au idee cât de mult pot să cunoască un om printr-o singură frază, fără să-l fi văzut fizic niciodată. Dar ştii că îţi este adresat şi te simţi vizat şi ştii că cineva s-a gândit la tine în acel moment şi că sunt mai mulţi asemeni ţie pe pământ. Trebuie doar să îi cauţi pe cei ca tine. Sunt mulţi, altfel citatul nu ar fi viu. Caută-i şi apropie-te de ei. Împreună veţi da alte nuanţe citatelor şi veţi răspândi unele noi pentru alţii care va vor calca pe urme.
       Au fost momente în viaţă, când pur şi simplu am avut tendinţa de a fi delăsătoare, de a abandona tot ceea ce fac sau visez să fac şi să mă las la voia întâmplării. Apoi, am învăţat că "norocul şi-l face omul cu mâna lui", că "dacă pot visa un lucru, înseamnă că poate fi făcut" , că "toate visele sale se pot împlini dacă ai curajul să le urmezi". Aşadar, omul are nevoie de un mic impuls în toate. Are nevoie de acea "voce profundă" care să-l înveţe că visele nu sunt prea mari pentru nimeni, că ele ne menţin în viaţă şi ca un om care a renunţat la vise, este din start un om mort. Fiecare citat îmi dă puterea de a nu mă lăsa, convingerea că pot şi tăria de caracter de a continua. 
       Citiţi, citiţii pe toţi cei care vă pot învăţa lucruri bune. Nu contează cât de mult timp vă va lua să învăţaţi. Asta înseamnă de fapt să fii om, să înveţi în permanentă şi să nu te dai bătut. De aceea exista citate celebre, cuvinte mari care ajută oamenii să devină mari, prin puterea exemplului şi prin insuflarea dorinţei de mărire celorlalţi!  
       Acum sunt şi mai convinsă că iubesc citatele motivaţionale, pentru că fără ele m-aş fi dat bătută de mult şi aş fi abandonat un drum plin de reuşite şi vise împlinite!



Etichete: