Cris Tim îşi alege superstarurile. Mai sunt 6 locuri care aşteaptă să fie ocupate!

                      Se spune că frumosul şi binele se învaţă acasă. De asemenea, deprinderile copiilor se înrădăcinează în sinele fiecăruia încă din copilărie. Cei 7 ani se învaţă acasă şi sunt cei mai importanţi ani ai vieţii fiecăruia dintre noi. Tot în aceşti ani, copiii îşi descoperă dorinţele şi visele pe care le vor desăvârşi mai târziu, ca adulţi. 



                       De câte ori întrebi un copil, "Ce vrei să te faci când vei fi mare", auzi răspunsuri precum: doctor, poliţist, balerină, cântăreaţă, tanti de la ştiri. Eu, de mic copil, am vrut să fiu musafirul de la ştirile serii. Mie mereu mi se părea că doamna de la ştiri este o prietenă de familie şi că mereu vina la masa de seară. La fel credeam şi despre copii din reclamele tv, că ei sunt prietenii mei de joacă şi că îmi recomanda cele mai bune mâncăruri, dulciuri, jucării s.a. Într-una dintre reclamele acestea, am cunoscut-o în 2002, pe Luiza, micuţă şi drăgălaşa fetiţa de 4 ani, cu păr brunet, ochi pari şi păstrunga, care cerea "Salam Săsesc" cu cel mai dulce sâsâit. Pe atunci eram şi eu rârâită şi adoram oamenii care îmi semănau pentru că mă simţeam specială şi aşa o vedeam şi pe Luiza.





                         Acum, Luiza, are 16 ani şi este o minunăţie de faţă, la fel de dulce ca în copilărie. Este gata să predea ştafeta şi altor copii minune, pentru că ştim că România are copii talentaţi. Cris Tim, caută copii vedetă. Ocaziile mari vin rar, sau doar o singură dată în viaţă. Fiecare om este mândru de copilul său aşadar, acum, ai ocazia să arăţi unei ţări întregi cât de minunat este prichindelul tău!

                            
                         

                         Pot fi înscrişi copii cu vârsta între 3 şi 7 ani. Filmuleţele sunt votate de public. Apoi, dintre primii 5 câştigători săptămânali în ordinea votului publicului, juriul decide 2 finalişti pe săptămână, în aşa fel încât, la finalul celor 4 săptămâni de concurs, să existe 8 finalişti. Juriul este format din 2 reprezentanţi ai departamentului de marketing Cris Tim, regizorul noului spot şi directorul de creaţie al agenţiei care realizează campania. Concursul se desfăşoară în perioada 17 martie - 13 aprilie, iar pe 14 aprilie vor fi anunţaţi cei 8 copii câştigători.

            Iată care sunt paşii:

1. Puneţi-vă toată încrederea în copilul dumneavoastră care are între 3 şi 7 anişori, voi sunteţi cei mai mari susţinători şi fani ai lui.
2. Realizaţi un filmuleţ, în care micuţul dumneavoastră spune cât mai drăgălaş posibil “salam săsesc” şi răspunde la întrebarea: “Dacă ai fi tu mama mea şi eu copilul, ce m-ai pune să fac?”
3. Accesaţi link-ul:  Superstar.cristim.ro

                   Gandeste-te!

  1.  Copilul tău, poate promova un produs de calitate în care ai încredere şi pe care l-ai testat.
  2. Copilul tău poate fi văzut şi îndrăgit de o ţară întreagă.
  3. Poţi să-i oferi o mai bună încredere în forţele proprii şi astfel să-i lansezi o carieră de mică vedetă.
  4. Copii iubesc produsele de calitate şi buna lor creştere depinde de ce mănâncă, aşadar, de ce să nu îl hrăneşti gustos şi sănătos şi astfel să împărtăşească şi cu alţi copii şi părinţi bucuria de a gusta produse perfecte?                                    

                           
                   Cris Tim şi-a ales deja primele vedete! Mai sunt şase locuri care aşteaptă alţi copii talentaţi şi frumoşi. Copilul tău, poate fi printre ei! Ajută-l să fie cunoscut!



Etichete: