Daca as fi si azi copil, de la Babeti mi-as dori jucarii!

              


               Multi, atunci cand se gandesc la sanatatea unui copil, au in minte alimentatia. Se asigura ca aceasta sa se plieze pe organismul copilului, scotand din schema jucariile, desi sunt primele pe care copilul le atinge cu gura, atunci cand este mic.
Stiati ca si jucaria joaca un rol extrem de important in dezvoltarea unui copil? Ca trebuie sa respecte anumite conditii de calitate si siguranta, pentru a nu afecta sanatatea copilului in timp.
                  In acest sens, Bebeti a pus in aplicare teoria “Pentru copii, lumea trebuie sa ramana vesnic vesela, curata si colorata!”, punand la dispozitie  jucarii  ecologice cu un design spectaculos, o parte din ele produse chiar in Romania, care ii incanta si pe copii.
Romania este unul din furnizorii principali de jucarii din lemn pentru Europa de peste 20 de ani, de aceea echipa Bebeti considera ca si copiii Romaniei au dreptul la jucarii curate, bine gandite si lucrate de mesteri tamplari, in fabrici dotate la standarde europene.
                   Pe langa ideea de business, Bebeti doreste sa ajute comunitatea si in mod special parintii care au copii cu nevoi speciale. Acesta este motivul pentru care Primul Magazin cu jucarii din lemnBebeti, se lanseaza intr-un eveniment caritabil la Craiovaorganizat de asociatia ACCES, in data de 10 aprilie 2014, la Filarmonica Oltenia, Ora 19:00. Cei de la Bebeti au o povocare si pentru voi, care se lasa cu un premiu pe masura.
             


                     Acestea fiind spuse, m-am gândit să vă povestesc şi un pic din copilăria mea frumoasă. M-am jucat cu păpuşile, cu jucăriile, până la vârsta de 14 ani şi mă bucur enorm că am avut parte de acea copilărie fără internet, calculator, tehnologia de ultima generaţie. Să fim serioşi. Nu ar trebui să încurcăm perioadele vieţii. Copilăria înseamnă bucurie, răsfăţ, bună dispoziţie, energie, joacă, ieşiri afară. Nu înseamnă telefoane, calculatoare, internet şi stat în casă. Ar trebui să învăţăm mai des copiii să se joace, nu să crească înainte de vreme.
                       Dacă aş mai fi copil, mi-aş dori să primesc jucăriile din lemn, atât de dragi şi care ne apropie atât de tare de natură, de frumos, de normalul şi firescul vieţii. Aş vrea să mă joc cu un Set constructie din lemn GokiSă construiesc case şi să îmi imaginez cum va fi viaţa mea de adult. Mi-aş imagina bucuria de a-mi bea cafeaua alături de ştiri, dimineaţa. Apoi, aş lucra sau aş citi în biroul în care s-ar găsi o imensă biblioteca plină cu cărţi frumoase. Apoi, obosită, m-aş băga în pat, alături de visurile dragi care îmi luminau copilăria.
               
                    
                                 Dar eu nu mai sunt copil. Însă sunt sigură că voi aveţi copii, sau aveţi pe lângă voi copii care merită o copilărie frumoasă, aşa cum aţi avut şi voi! Gândiţi-vă la ei şi la cât de frumoasă le va fi copilăria!




Etichete: