Impulser.ro - Terapia magnetică cu impulsuri pentru un corp mai sănătos şi pentru o stare mai bună!

       


                                     
                                        Vindecarea în câmp magnetic, a devenit din ce în ce mai cunoscută la mijlocul secolului trecut. Astăzi, tratamentele cu terapia magnetică pulsatoare sunt  recunoscute şi folosite de către medici din numeroase ţări ale lumii în scopul vindecării. În paralel, a început extinderea folosirii dispozitivelor terapeutice magnetice pulsatoare şi la domiciliu.  Impulser.ro, cu ajutorul medicilor, a medicilor naturiști, a cercetătorilor și a fizicienilor de mulți ani se străduiesc, să ofere soluții complementare, soluții fără medicamente celor care sunt interesați de o viață mai sănătoasă. Firma Impulser.ro a fost înființată ca să fie accesibilă pentru toată lumea modalitățile protecției sănătății fără medicamente. Instrumentele noastre terapeutice favorizează începerea procesului de autovindecare a organismului, împiedică procesul de acidificare, reface echilibrul biologic al organismului, activează energiile latente, întărește sistemul imunitar.

                     Efectele benefice ale terapiei cu magneţi asupra stării generale a organismului, au fost reprezentate atât în hieroglifele Egiptului Antic, în înscrisurile bisericeşti din zona râurilor Tigru şi Eufrat, cât şi în documentele Sumere. Au fost găsite date importante în legătură cu folosirea magneţilor chiar şi de pe vremea egiptenilor, aceştia utilizându-i ca metodă de conservare a mumiilor şi de atragere a gândurilor bune. Unele manuscrise vechi descriau prezenţa unui magnet pe fruntea Cleopatrei, cu scopul de a-i menţine frumuseţea şi şarmul.
                      Atât istoria, domeniul de studiu care mă pasionează încă din şcoala generală şi pe care îl studiez şi în facultate cât şi medicină, sunt în continuă dezvoltare şi îmbina vechi practici din antichitate care s-au dovedit bune remedii pentru sănătate cât şi descoperirile ştiinţifice care ne menţin sănătoşi şi plini de viaţă.
                       De ceva timp, am dureri serioase de coloană, de umeri şi în zona lombară din cauza lucrului la calculator, a poziţiei de mers şi chiar a băncilor în care mi-am petrecut copilăria, adolescenta şi acum, tinereţea. După o vizită la ortoped, am aflat cu stupoare că am probleme mai grave decât m-aş fi aşteptat vreodată. Am aflat că pot oricând să paralizez şi că, deşi pot face gimnastică medicală, aceasta nu va avea efectul dorit deoarece vârsta înaintată ( 20 de ani ), încheie procesul de creştere şi oasele nu mai pot fi ajutate foarte mult. Mă simţeam la pământ şi durerile nu conteneau.
                          De 8 martie, ca şi cadou, am primit de la verişoara mea o brăţara, pe care o cumpărase de la un târg de obiecte hand made şi nu numai cu o formă ciudată de şarpe care se încolăceşte în jurul mâinii. Mi-a plăcut foarte mult pentru că am observat că aceasta era compusă din magneţi şi era şi o "jucărioară" potrivită pentru momentele de plictiseală. Am observat după o săptămână ca durerile de umeri s-au mai ameliorat şi nu am ştiut care este cauza şi când vor reîncepe durerile. Apoi, am căutat pe internet şi am citit despre efectele terapeutice ale magneţilor. Aşadar, am aflat că terapia magnetică are domenii de aplicare în : Prevenirea și performanța generală a organismului, îmbunătățirea şi regenerare sistemului de apărare al organismului, îmbunătățirea circulației, îmbunătățirea problemelor de somn, un corp sănătos, o stare de relaxare și de bine, elimina stările de stres, îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare, creşte nivelul de oxigenare a sângelui, tratează inflamaţiile sistemului motric și are rezultate foarte bune în tratamentul osteoporozei, al reumatismului, sprijină auto-vindecarea, stimulează metabolismul şi menţine gradul de saturație a oxigenului din sânge.
        
                          

                          Beneficiile terapiei sunt: 

  1. Îmbunătăţeşte microcirculaţia vasculara şi stimulează gradul de vascularizare a organismului, stimulând procesul de vindecare.
  2. Reduce durerea în anumite afecţiuni.
  3. Acesta întăreşte procesele de regenerare ale organismului.
  4. Stimulează metabolismul armonizat.
  5. Acesta întăreşte ţesutul conjunctiv.
  6. Promovează vindecarea oaselor rupte, leziunile apărute în urma activităţii sportive.



                 Deşi practic terapia prin câmp magnetic pulsator nu are efecte secundare, trebuie respectate câteva măsuri de precauţie. Nu recomandăm folosirea terapiei magnetică pulsatoare în cazuri de:

  1. sarcină
  2. epilepsie
  3. hemoragii
  4. pacemaker sau alte implanturi electronice (ex. Pompă de insulină)
  5. tumori / cancer
  6. stări febrile, infecţii
  7. probleme de origine necunoscută
  8. hipertiroida, tulburări hormonale
  9. sub tratament imunosupresor

                      

                  Sunt sigură că aceasta terapie mă va ajuta să îmi rezolv problemele cu spatele şi să pot din nou să face ceea ce îmi place, fără să fiu afectată de dureri insuportabile şi care mă ţintuiesc la pat!



Etichete: