Lectia de sanatate, alaturi de gama de produse Himalaya!

                             


                  Dragi prieteni, de ceva timp, auzim tot mai des la televizor, în presă, în jurul nostru sau chiar în sânul familiei, de tot felul de boli apărute sau care s-au tratat, ori încă activează. De asemenea, auzim tot mai multe nume de medicamente peste medicamente. Gândiţi-vă numai, când mergem la doctor numai pentru o răceală. Eu, de exemplu, nu plec din cabinet decât după ce doctorul e sigur că lista de medicamente prescrise este completă. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă circa o plăsuţa de medicamente, toxice majoritatea pentru organism, şi cu care ne tratăm într-una, la recomandarea medicului.
                      Există, de asemenea, o masă destul de însemnată de oameni, care nici să nu audă de drumul la medic sau de recomandările lui. Aceştia merg la farmacie şi iau, după ureche, orice medicament sau antibiotic de care au auzit ei în reclame sau la vecina Lenuta. Aşadar, ne îndopam cu medicamente peste medicamente, fără să ne gândim la consecinţe, fără să căutăm cai alternative.
                        În lună martie, am fost spitalizată o săptămână la secţia de Endocrinologie a Spitalului Municipal Craiova. Am plecat din spital cu un pomelnic de diagnostice şi, desigur, cu cel puţin zece tipuri de medicamente. Aşa am ajuns în stadiul în care şi azi mai am de luat încă trei tipuri de medicamente, un reflux gastric infernal care mă apuca când îmi e lumea mai dragă şi o stare de rău permanentă.
                         Am fost supusă, recent, mai exact la începutul lunii, la un ecograf pentru a depista şi alte nereguli ale organismului meu. Aşa am aflat că am probleme destul de serioase cu ficatul, la o vârstă destul de firavă, numai 20 de ani. După acest diagnostic şocant, medicul a vrut să îmi dea alte medicamente. 
          - Alte medicamente? Încă nu le-am terminat nici pe cele date din spital şi eu altele nu mai cumpăr pentru că îmi fac rău! Gata cu medicamentele, vă rog!
          - Stai puţin! Aceste medicamente sunt diferite!
          - Nici un medicament nu e mai sănătos decât altul! Toate sunt la fel!
          - Ai încercat medicamentele Himalaya?
          - Himalaya? Ce-s acestea?
          - Aceste medicamente, sunt produse din plante, 100% naturale, fără chimicale care să-ţi afecteze sănătatea! Produsele herbominerale fabricate de compania Himalaya reprezintă combinaţii complexe de plante şi minerale ce interacţionează subtil pentru a forma un întreg mai mare decât suma părţilor sale.
          - Bine, domnule doctor! Pe acestea le mai încerc şi dacă nu mă ajută, renunţ!





                       Ei bine, atunci medicul mi-a prescris doua medicamente din gama Himalaya : 

1. Liv52 tablete care este indicata in cazuri de : 
• Hepatita
• Ciroza
• Ficat gras
• Toxicitate indusa de medicamente sau alcool
• Lipsa poftei de mancare
• Vezica biliara lenesa


Contine

  1. Capparis spinosa (Caparisul) - actiune antihepatotoxica, antiinflamatoare, mentine arhitectura normala a ficatului                   
  2. Cichorium intybus (Cicoare) - actiune hepatoprotectoare fata de substante toxice, antioxidanta, stimuleaza secretiile digestive, inclusiv cele biliare, efect colagog   
  3. Terminalia arjuna - efect antioxidant si hepatoprotector, reduce nivelul colesterolului si are rol cardio-tonic              
  4. Achillea millefolium (Coada soricelului) - efect colagog antioxidant si antiinflamator

2. Gasex care este indicat in cazuri de :
• Reglarea digestiei
• Disconfort abdominal
• Balonare
• Greata
• Indigestie
• Arsuri gastrice
• Regurgitatii
• Pregatirea tubului digestiv pentru radiografie si ecografie

Contine : 

  1. Zingiber officinale (Ghimbir) - regleaza digestia, evacuarea gastrica si motilitatea intestinala, are efect antiemetic, antispastic, antiflatulent                                                                           
  2. Piperum nigrum - proprietati carminative, colagog, antibacterian, antiinflamator                          
  3. Aconitum palmatum - tonic  digestiv foarte eficient                                            
  4. Triphala - formula complexa ayurvedica care ajuta digestia si motilitatea, are efect antiacid si laxativ usor


                       Pot spune ca starea mea s-a ameliorat. Iau aceste comprimate de aproximativ doua saptamani si, chiar si cu Sarbatoarea Pastelui, nu am avut probleme cu stomacul, ficatul si nici un disconfort! Nu am facut excese, dar am putut manca ceea ce imi place, fara sa ma simt balonata, sa am stari de rau, sa ma simt epuizata sau sa ma doara ceva! Intr-adevar, ii dau dreptate domnului doctor si ii multumesc pentru ca mi-a facut cunostinta cu minunata gama de produse Himalaya. 
                       Produsele sunt distribuite de compania Prisum International Trading, ce detine dreptul de distribuitor pe piata romaneasca a produselor fabricate de Himalaya Drug Company – India – suplimente alimentare si produse cosmetice (adulti si copii). Pentru mai multe informatii despre produsele si serviciile Prisum International, va rugam sa vizitati: www.prisum.ro, www.hboutique.ro si pagina de Facebook Himalaya Herbal Healthcare Romania!

                      

Etichete: