Taxele se pot plati si de acasa, simplu si rapid!

                       

                           Da, dragi prieteni, ati citit bine! Taxele se pot plati usor, din confortul propriei case, fara a sta la cozi interminabile, pierzand timpul pe drum sa asteptand sfarsitul pauzei de masa a functionarilor publici.
                    Ştim de ani buni, că romanul este obişnuit cu cozile. Eu auzeam de cozile din perioada comunismului de la bunicii şi părinţii mei, cei mai înaintaţi în vârstă le ştiu din propria experienţă. Orice ai face, că roman, stai la coadă. Că e vorba de mâncare, plata taxelor, produse gratis, etc, stai la cozi peste cozi. Până când atât de multe cozi? Ţara trebuie să avanseze, nu? Doar trăim în secolul XXI.



                       Că vrem sau nu, toţi trebuie să ne plătim taxele şi contribuţiile, pentru a nu ni se percepe penalităţi sau pentru a risca să primim amenzi ori confiscarea bunurilor personale. Ştim de asemenea, că drumurile între bănci, primărie, poştă, etc, sunt lungi şi obositoare. Nu mai amintim de cozi, aglomeraţie, nervi întinşi la maxim sau pauze de masă care par să nu se mai termine. Şi dacă la toate astea mai dai şi de un funcţionar fără chef de muncă care se mişca cu încetinitorul, tabloul este complet...
                         De asemenea, tot mai mulţi dintre noi, deţinem un card la o anumită bancă, unde ne primim salariile, pensiile, alocaţiile copiilor şi altele. Băncile vin cu tot felul de oferte tentante aşa că tot ce ţine de posesia unui cârd, este chiar şi gratuit.
                         După cum ştiţi, sunt studentă şi mă împart între facultate, casă, grijă pentru surioara mea şi plata tuturor utilităţilor, a impozitului, s.a. pentru că părinţii mei nu pot din cauza serviciului să se încadreze în timpul de lucru al instituţiilor, alt inconvenient teribil. Pentru că sunt studentă, am un card pentru banii de burse, abonamente şi economiile proprii. Aşa am aflat că pot sta acasă şi să plătesc facturile din patul meu confortabil şi primitor, stând în fata laptopului şi tastând.




                         Până acum plăteam facturile la utilităţi astfel şi eram foarte încântată, până a venit momentul să plătesc şi impozitul. Mă gândeam deja la ore de stat în picioare, stres, nervi. Apoi, cu ajutorul celor de la Blogalinitiative.ro, am aflat că pot plăti impozitele online. Aşadar, am intrat aici şi am consultat lista cu oraşele unde se poate plăti impozitul online. Hopa, Craiova este pe listă. Perfect! În sfârşit pot scuti încă un drum şi să nu mai pierd cursurile la facultate, dar în acelaşi timp să plătesc la timp şi taxele şi impozitele. De asemenea, unele oraşe sunt privilegiate de faptul că pot plăti impozitele şi taxele, în centrele comerciale. Aşadar, faci cumpărături pentru acasă şi plăteşti şi impozitul în aceeaşi locaţie, fără alte drumuri în plus şi fără să te abaţi de la programul stabilit.




                         Care sunt avantajele platilor online? O parte dintre ele le-am amintit mai sus. Altele ar fi: 

  1. Taxele se pot plăti ușor, rapid și în siguranță, în locații speciale deschise zilnic sau online 24/7!
  2. Plata taxelor cu cardul online pe  ghiseul.ro durează mai puțin de 5 minute!
  3. Comision zero pentru plățile efectuate cu cardul la POS sau online!
  4. Avantajele oferite de unele bănci (oferte de care beneficiez şi eu) cum ar fi returnarea unei părţi din banii plătiţi pentru utilităţi, taxe, impozite, etc.
  5. Plata o poţi face din confortul căminului propriu, fără efort.
  6. Scapi de statul la cozi şi economiseşti timp de care te poţi bucura în voie.

                          Ce dezavantaje au plăţile tradiţionale? 
  1. Statul în picioare o perioadă îndelungată de timp.
  2. Cozile interminabile la ghişee.      
  3. Pauzele de masă ale funcţionarilor care mereu se suprapun cu pauzele în care suntem liberi şi putem plăti utilităţile, impozitele, etc.
  4. Nervii şi oboseala datorate drumurilor dintr-o locaţie în alta.
  5. Timpul petrecut în fata ghişeului din cauza abilităţii de a face treaba mai repede, care lipseşte cu desăvârşire.
  6. Timpul pierdut.
                                  Deja mi-am anunţat prietenii cu privire la modul atât de simplu şi convenabil de a plăti dările către stat. Am şi eu un impozit de plătit şi mâine mă apuc de treabă. Am mai auzit cunoştinţe care au folosit sistemul şi nu se aşteptau să funcţioneze atât de bine şi să le rămână atât de mult timp liber pentru a citi, a se plimba, a face orice activitate dragă inimii lor.
                        Acum, nu mă mai sună colegii să mă roage să anunţ profesorii cu privire la întârzierile dinaintea cursurilor pentru că au nimerit într-un ambuteiaj la banca sau la primarii. Acum şi ei plătesc de acasă, fără să mai piardă timpul pe drumuri.
                      Ai un card, nu ai timp de pierdut şi vrei să faci ceea ce îţi place în loc de cozi? Acum, nu mai ai nici o scuză să nu plăteşti la timp dările. Din confortul propriei case, cu un simplu click, acces la internet şi un card, totul este mult mai simplu şi comod!
                       
          

Etichete: