Tomdale.ro, da viaţa ideilor măreţe!

                          




                    Bună seara, dragi suflete! V-am tot povestit despre faptul că îmi doresc să lansez o carte dedicată fiecăruia dintre noi, care să se plieze pe experienţele din viaţa fiecăruia dintre noi. Dar, v-am spus oare că visez şi la deschiderea unei librarii care să funcţioneze la capacitate maximă şi să se încadreze în standardele de calitate cerute de această piaţă în continuă dezvoltare!
                     Librăria se poate numi, asemenea blogului, paginii de facebook şi viitoarei cărţi, Librăria Balsam pentru Suflete! Ştim cu toţii cât de greu este să convingi tinerii din ziua de azi să citească, sau cât de jos ca şi procente este piaţa de carte în România faţă de restul ţărilor Europei, de exemplu. Am observat, însă, că este mai uşor să faci comenzi online de cărţi, decât din librăriile pe lângă care trecem zi de zi. De exemplu, în Craiova sunt doar 2 librarii mai mari, cunoscute şi preţurile nu sunt tocmai "pentru toate buzunarele". Pe internet, este mult mai uşor să comanzi cărţi şi să te bucuri de cele mai bune preţuri şi apariţii pe piaţa cărţii. 
                       Pe acest fapt mizez şi eu şi vreau să impulsionez mai mult, tinerii şi nu numai, să citească. Să înceapă cu cărţi subţiri şi uşoare şi să continue cu cărţi din ce în ce mai consistente ( ca număr de pagini ) şi din punct de vedere al conţinutului. Cred că cititul este o alternativă mult mai bună decât televiziunea şi piaţa  s-a dezvoltat tot mai mult în ultimii ani. Poate datorită noilor apariţii, poate pentru că oamenii s-au săturat de lumea înconjurătoare şi o carte le oferă noi posibilităţi şi perspective, poate pentru că este o modă şi că orice moda se va intensifica, se va dezvolta şi va fi dată uitării pentru a cunoaşte un alt "Bum mediatic".
                       Ideea o am, numele îmi place. Cum continui de aici înainte? Cunoştinţele mele economice sunt puţin peste media persoanelor de rând datorită studiilor liceale, dar cele în domeniul IT, îmi sunt complet străine şi nu ştiu cum să mă descurc cu informaţiile aflate pe internet. Aşadar, am căutat şi m-am documentat intens. Aşa am ajuns la cei de la  Tomdale.ro  care aveau ca slogan următorul text : “Noi dăm viaţa ideilor” / Mai mult decât Web Design! În sinea mea, mi-am spus că aceştia sunt cei de care am nevoie. Ei îmi pot ajuta visul să se dezvolte şi să se lanseze pentru a fi cunoscut şi de cei cărora le este adresat. 




                       Am aflat aşadar, că pot oferi clienţilor, cele mai bune soluţii tehnice corespunzătoare celor mai noi standarde în domeniu. Cunoaşterea celor mai moderne soluţii tehnice, armonizarea exigentelor tehnologice cu concepţia grafică sunt preocupările noastre constante. În materie de servicii web design vă oferim: crearea conceptului site-urilor web (grafică şi funcţii); integrarea aplicaţiilor Facebook, Google, Paypal; programarea aplicaţiilor web. Mi-am zis că mi-am găsit adevăraţii specialişti şi portofoliul, m-a convins că ei sunt cei mai buni în domeniu şi că librăria mea online, se va bucura de toată susţinerea, încrederea, responsabilitatea şi bună gestionare.
                        Îmi doresc ca librăria mea să fie cea mai mare librărie online, cea mai promptă ca şi livrare şi seriozitate şi cea care le face cunoştinţă cititorilor cu cele mai noi apariţii şi cele mai bune oferte, menite să fie pentru toate buzunarele. Ca şi studentă, am realizat cât de greu este să îţi achiziţionezi toate cărţile la care visezi pentru că veniturile mici sau inexistente te fac să visezi la lucrurile dorite, doar de zilele de naştere şi de sărbători. Aşa sunt şi eu şi aş vrea să nu mai fie un impediment pentru nimeni şi să facilitez accesul tuturor doritorilor, la cultură, la artă, la carte!
                        Până când visul meu va deveni realitate, voi citi şi voi scrie şi într-o zi, voi ajunge acolo unde mă îndeamnă inima, spre locul de unde cultura va prinde din nou aripi şi se va înălţa!






Etichete: