Frumusete si sanatate, cadou din partea Tian.ro

                                    


                 Dragi suflete, stim cu totii ca primavara, nu doar natura renaste ci si noi trebuie sa renastem odata cu ea. Asadar, trebuie sa ne pastram frumosi si proaspeti pana primavara urmatoare, sa avem grija de noi si de sanatatea noastra, nu este un lux pe care putini si-l permit, ci este o necesitate si o datorie a fiecaruia dintre noi, fata de el insusi.
                   Ma gandeam ca inaintea verii, sa incep cu o cura de detoxifiere si curatare a organismului inainte de a intra cu fast in luna iunie, luna a caldurii si a soarelui care incepe sa-si arate razele. Asadar, am gasit la Tian.ro, Fibropect chisel imbogatit cu pectina universal Lemon PruneCorpul uman poseda proprietati unice de auto-vindecare si auto-curatare. Dar in viata aglomerata de zi cu zi nu avem intotdeauna timp pentru a mentine un echilibru perfect al sanatatii noastre. Fibrospect Chisel imbogatit cu pectina universal Lemon Prune iti ajuta corpul la normalizarea tractului gastro-intestinal si iti detoxifica organismul.


Efecte imediate:


                         Am fost supusă, recent, mai exact la începutul lunii, la un ecograf pentru a depista şi alte nereguli ale organismului meu. Aşa am aflat că am probleme destul de serioase cu ficatul, la o vârstă destul de firavă, numai 20 de ani. După acest diagnostic şocant, medicul a vrut să îmi dea alte medicamente. Dar am refuzat categoric, dorind sa caut alt remediu mai putin nociv pentru organismul meu deja problematic. Pentru ca am aceste probleme cu ficatul care trebuie rezolvate cat mai repede pentru binele si sanatatea mea, am ales inca un produs cu proprietati detoxifiante. Acest produs se numeste Fitoceai pentru ficat cu silimarina , special creat pentru protejarea ficatului! Fitoceaiul pentru Ficat cu Silimarina normalizeaza tractul gastro-intestinal, elimina in mod eficient toxinele din organism. Ceaiul iti va curata intestinul si iti  va asigura o activitate coordonata a tuturor organelor sistemului digestiv.
         Mod de folosire:
Fitoceaiul pentru Ficat cu Silimarina se administreaza ca un supliment 
dietetic, fiind o sursa bogata de acid glicirinic, flavonoide, taninuri si 
antrachinona.
Se toarna 200 ml de apa peste un pliculet de ceai. Se infuzeaza 
10-15 minute si se consuma doua pahare pe zi, dimineata si seara.
 Cura dureaza intre 3-4 saptamani.
AtentieInainte de utilizare , consultati medicul dumneavoastra!
Contraindicatii: hipersensibilitate la unul dintre ingrediente, sarcina,
 alaptare, predispozitie spre scaune diareice. Nu se combina cu medicamente!
Ingrediente active: armurariu, imortela, sunatoare, melissa officinalis,
 troscot, chimen, matase de porumb.

                                          

                           De ce este necesar să bem ceaiuri?

    Pentru a fi energic. Ceaiurile Tiande te umple de energie, te ajută
 să aduci o viaţă activă şi să ai satisfacţii maxime.
     Pentru a fi sănătos. Ceaiurile Tiande reda sănătatea şi întăreşte 
imunitatea.
     Pentru a trăi activ. Ceaiurile Tiande reduc stresul şi dependenta
 organismului de schimbările meteo şi schimbările legate de înaintarea
 în vârstă.
     Pentru a trăi mult. Ceaiurile Tiande opresc declanşarea 
procesului de îmbătrânire prematură.
                      Ca să întâmpinăm vara cum se cuvine, trebuie să trecem
 peste primăvara şi nehotărârea ei în legătură cu vremea! Aşadar, 
vă doresc multă sănătate şi tot binele din lume!
     

Etichete: