Bloggerii îşi împărtăşesc părerile pe BlogAwards şi sunt premiaţi!

        
             Am considerat întotdeauna, că scrisul este cea mai profundă îndeletnicire a omului, indiferent de sfera în care mintea să neliniştită lucrează. Cred că am fost binecuvântată şi blestemată, de asemenea. Să dobândeşti aceasta deprindere, este o bucurie, pentru că eşti capabil să-ţi transmiţi emoţiile, prin gândurile care ţi se învârt în minte odată cu zărirea celor mai simple lucruri, lucruri ce pentru alţii nu înseamnă mai nimic, sau sunt prea banale ca să le dea atenţie. Este de asemenea un crunt  şir de nopţi nedormite, vorbe răstălmăcite şi analizarea în cel mai mic detaliu al oricăror cuvinte spuse de cei cu care intram în contact. 

           Dar să vorbim despre blog. Toată suflarea internauta face bloguri pe diferite teme. Fiecare om are pasiuni şi interese şi face tot posibilul să găsească exact acei oameni care i le împărtăşesc şi de care să se apropie pentru a primi sfaturi, păreri, idei. Găseşti tot ce îţi doreşti şi tot ce ai vrea să eviţi printre blogării care au curajul şi răbdarea de a împărtăşi cu alţii, bucuriile lor. Curajul? Da! De curaj este nevoie, înainte de a începe lucrul la un blog. Niciodată nu vei găsi oameni care să fie complet de acord cu tine sau să te aprobe constant. Deci, drag blogăr la început de „carieră”, fii gata pentru comentarii diverse, pentru critici constructive şi pentru cei care scriu, doar pentru că se simt frustraţi şi nu au pe nimeni lângă ei în acel moment, asupra cărora să-şi descarce năduful. Stai liniştit! Nu sunt toţi cititorii de bloguri aşa. De fapt, eu am întâlnit şi oameni minunaţi care apreciază un suflet pus pe tavă, la îndemâna oricui e gată să-i descoase toate rănile şi să-i caute fiecare sentiment ascuns în te miri ce colţişor îndepărtat.
             Dar, să revenim la lucruri mai personale. De ce mi-am făcut un blog? Ei bine, ideea primului blog mi-a venit acum 3 ani. Sinceră să fiu, habar nu aveam ce trebuia să fac. Am postat 3 citate luate de pe internet şi acolo au rămas până la începutul lui 2013. La începutul anului 2013, chiar în luna ianuarie, mi-am şters primul blog şi am luat-o de la început. Îmi place să scriu gânduri, să împărtăşesc cu oricine are răbdare, vise, gânduri, trăiri, sentimente. Am fost des sfătuita să-mi deschid un jurnal online pentru a-mi face cunoscută şi altora munca. Şi aşadar am început să scriu pe blog.
               Pe undeva prin octombrie 2013, am descoperit Blogawards.roCe reprezintă Blogawards? Păi, este primul site românesc care face legătura între bloggeri şi companii prin intermediul campaniilor şi concursurilor. Mi se pare absolut minunată această relaţie interdependenta între companiile din România şi bloggerii care îşi expun părerea în social media. Este o fantastică metodă de promovare pentru produse şi/sau servicii şi o modalitate pentru bloger de a câştiga. Am participat şi eu la campanii şi am fost cadorisită exact pentru cât am lucrat şi răsplata nu a fost mică (d.p.d.v. financiar, dar nici în ceea ce priveşte încrederea în mine şi în faptul că părerea mea, chiar contează). 



                  Tot pe BlogAwards, am aflat despre o alta platformă importantă si anume, TestArea.roo platformă care ne prezintă cele mai noi informaţii  cu privire la gadget-uri şi tehnologie. Aici sunt strânse împreună, ultimele informaţii despre AllviewE-Boda, HTC, LG, Samsung, Toshiba şi Canon, ştiri despre ultimele lansări de gadget-uri (telefoane, tablete, laptopuri), gaming şi aplicaţii. Acoperă o zonă de interes pentru mulţi dintre noi, cu informaţii utile tuturor din domeniul care ne-a acaparat viaţa şi care ne menţine mereu la curent cu noutăţile zilelor noastre. Motto-ul lor este, “totul despre viitor”, care te invită să urmăreşti site-ul des, dacă eşti dornic să fii mereu la curent cu tot ce e nou în acest domeniu.



                   Allview este o firmă românească care a cunoscut un mare succes în ultimii ani , care oferă produse calitative , telefoane Dual Sim care îţi oferă posibilitatea să nu amesteci munca cu viaţa personală, de asemenea promovează muncă şi calitatea produselor romaneşti tot mai performante. Ştiaţi că în decembrie 2010 Allview a fost prima companie românească care a lansat o tabletă PC pe piaţa sub numele de AllDuo? 


               Pe aceasta platforma, am aflat că Allview a lansat cel mai subţire smartphone, Allview X2 Soul, a cărui grosime de numai 5,55 mm îl plasează în fruntea clasamentului celor mai subţiri telefoane din lume. "Fabricat în proporţie de 98% din metal şi sticlă, iar grosimea de numai 1 mm a display-ul il clasează pe acesta ca cel mai subţire ecran Amoled de pe piaţă. Cu toate că este un device care redefineşte conceptul „ultra slim”, nu s-a făcut nici un compromis în ceea ce priveşte bateria. Aceasta ocupă aproape 2/3 din interiorul device-ului, valoarea raportului capacitate/densitate fiind una ridicată."



                Pentru a încheia într-un mod cât mai plăcut, vă îndemn din inimă, să participaţi la campaniile BlogAwards, pentru că nimănui nu îi strică un ban în plus, un produs nou în casă şi un feedback util pentru a şti în ce mod să vă dezvoltaţi abilităţile în materie de blogging. Sincer, cine nu ar vrea să testeze produse, să câştige un ban în plus pentru că tot ne pregătim de vacanţă şi chiar produse de care avem nevoie? Scrisul rămâne cel mai bun mod de exteriorizare a sentimentelor, a părerilor vizavi de produsele şi/sau serviciile de care ne bucurăm şi nevoia noastră de a ne găsi în masele de oameni, cu aceia ce ne împărtăşesc hobby-urile, părerile şi impresiile. 

Etichete: