Pizza, atat de buna incat ne apropie!

                            Dragi prieteni, de curând am aflat, prin intermediul Blogalinitiative.ro, faptul că în Craiova, s-a deschis o nouă pizzerie. Fiind o iubitoare declarată a acestei iubite delicatese, pizza, am aruncat şi eu un ochi atent pe Pizzaforum.ro şi am rămas profund impresionată de varietatea produselor oferite.





                     Citisem prima dată despre Pizzaforum.ro în dată de 25 iunie când, spre invidia mea ( ce-i drept destul de mare ), tot news feed-ul meu de Facebook, a fost împânzit de poze ale bloggerilor care primiseră pizza. Şi cum să nu mă macine invidia, când pizza este mâncarea mea preferată şi toată lumea îmi făcea în ciuda. Varietatea sortimentelor primite de bloggeri era tot mai mare şi atunci am făcut cunoştinţă şi cu specialitatea casei. Aspectul era fantastic şi te ademenea să păcătuieşti gustând măcar o dată, aşadar a devenit în acea zi moartea, cel puţin temporală, pentru dieta mea.
                      După cum ştiţi şi aţi făcut, cel mai probabil majoritatea dintre voi, nicio petrecere nu e petrecere fără o pizza. Să împarţi o pizza plină de amprentele tuturor prietenilor tăi, este cel mai frumos moment al oricărei întâlniri care se lăsă cu poveşti, râs şi rememorări. Unuia dintre prieteni îi poate plăcea tonul, altul poate adoră ciupercile, cineva poate să deteste porumbul, dar asta ne face pe noi unici, preferinţele noastre. Pizzaforum are specialităţi pentru toate gusturile şi toate buzunarele, deci nimic nu te opreşte să încerci nouă pizzerie care face cu ochiul craiovenilor sau celor care se afla, din întâmplare sau nu, prin Craiova.
                       Să vă mai mărturisesc un secret? Pizzaforum.ro are oferte la diferite specialităţi de pizza, în fiecare zi, deci poţi oricând să comanzi pizza preferată sau să încerci noi sortimente la preţuri de nerefuzat.
                       Apropo de pizza, am mâncat de curând în Cluj Napoca o pizza fantastică, cu blat pufos, ciuperci, brânza nesărată ( preferata mea ), şuncă presată şi măsline. Cred că cel ai bun nume pentru o astfel de pizza, ar putea fi "Pizza divină", bună de te lingi pe degete.
                       Dacă v-am făcut pofta de pizza, intraţi online sau puneţi mâna pe telefon şi comandaţi o pizza de la Pizzaforum.ro. Poftă bună şi spor la distracţie alături de cei dragi!





Etichete: