Cadouri pentru fiecare :D

                           


                           Iubesc să fac cadouri! Sincer, mereu găsesc câte un cadou pe care să-l asociez cu o persoană dragă sufletului meu. Ofer şi fără vreo ocazie specială. Doar pentru că este luni, sau miercuri, sau azi. Bucuria unui om care a primit ceva ce îl reprezintă, fără să fie ziua lui, este cu atât mai mare. 
                   Să fim serioşi, de ziua noastră, cu toţii ne aşteptam să primim daruri. Dar că cineva să vadă ceva care crede că ni se potriveşte şi să ni-l şi ofere, mai rar se întâmplă. Am găsit un magazin de cadouri, online fantastic, Gifts BoutiqueAici am găsit o gamă variată de cadouri şi surprize cu care să îmi bucur prietenii, familia sau colegii.
                   De curând a fost ziua unui foarte bun prieten. Îmi este ca un frate şi sunt sigură că se va bucura când ne vom vedea. Fiind plecată din localitate atunci, nu ne-am putut vedea, deci am mai prins răgaz pentru a-i putea lua un cadou care să i se potrivească. Cred totuşi că un cutit multifunctional de buzunar Victorinoxl-ar bucura foarte tare. Este practic, util, la îndemână şi perfect pentru orice bărbat preocupat intens ca totul să meargă ca pe roate.

                              

                              
                        Un alt om minunat pentru care vreau să aleg o surpriză frumoasă, este verişoara, buna mea prietenă şi confidenta, care s-a căsătorit de curând. Pentru amândoi am găsit o surpriză amuzantă şi utilă în acelaşi timp pe care, sunt sigură, că o vor îndrăgi şi pentru care se vor amuza copios. Am găsit un set de cani mr right and mrs always right, perfect pentru a le defini noul statut de soţ şi soţie. Aşadar, dragii mei, casa de piatră, multă fericire, iubire şi viaţa lungă! 


  
                   Pentru că trebuia ca, măcar o dată pe an, să mă gândesc şi la mine, având în vedere faptul că pe data de 27 este ziua mea de naştere, m-am gândit să îmi aleg şi eu un cadou. Pentru că da, merităm şi noi daruri, poate nu făcute de alţii ci chiar de noi, ca un bravo adresat nouă! Am intrat pe site şi mi-am ales pentru mine, un jurnal paperblanks parisian mosaic, pentru că îmi place să-mi aştern gândurile pe hârtie oriunde m-aş afla şi pe oriunde m-ar purta paşii prin lume!


                                      Pe de altă parte, dar nu în ultimul rând, am o surioară de unsprezece ani, la care trebuie să mă gândesc, totuşi. Aşadar, am răscolit site-ul în sus şi în jos şi am ales şi pentru ea un dar cât se poate de bun, ca să se simtă apreciată şi bine în propria piele. Este important să le oferim copiilor din viaţa noastră, nu doar adulţilor, exact acele lucruri care să-i ajute să se dezvolte, să capete încredere în ei, dar să se şi identifice cu obiectul. Am ales, aşadar, să îi fac un cadou care să i se potrivească mănuşa. Ştiu cât adoră să deseneze, picteze, coloreze. Astfel, am ales un set pentru desen artist, care să-i deschidă şi mai mult apetitul pentru desen, pictură şi orice mai doreşte ea să folosească pe post de inspiraţie artistică.



                       Tu ce cadou vrei să le faci persoanelor dragi?







                 

Etichete: