Firma dezinsecţie care ne scapă de gândacii de bucătărie

                               Fiecare dintre noi are sau a avut, la un moment dat, această problemă atât de stresantă, măcar o dată în viaţă. Există în casele noastre, uneori, nişte creaturi mici, negre care ne sperie şi ne şochează odată ce îşi fac apariţia în faţa noastră. Noi, femeile suntem cele mai sensibile la aceste ciudăţenii ale naturii şi nu le vedem rostul pe Pământ.
                          Probabil, vaţi dat seama că vorbeam despre gandaci de bucatarieacele creaturi tabu pe care le vedem mişunând când ne este lumea mai dragă. Şi, sincer, cui îi place să vadă în propria bucătărie unde se mănâncă, se discută la o cafea, se împart păreri dimineaţa devreme, o creatură neagră, mică şi urâtă care să dea peste cap orice urmă de relaxare.
                           Am avut, cu ani în urmă această teribilă problema şi cred că încercasem orice fel de soluţie, numai să scap de musafirii nepoftiţi. Este pur şi simplu inacceptabil ca să-ţi fie invadată casa de dăunători, de orice formă. Te simţi slab în faţă "atacului" nevăzut, dar care îţi dă târcoale şi te face să ţipi când îşi face apariţia, de nicăieri.
                         Gândacii de bucătărie sunt de altfel printre cele mai agile insecte. Nu este necesar să riscaţi. Gândacii de bucătărie se înmulţesc şi se dezvoltă rapid. Unul este suficient. Preferă locurile întunecoase, umede și este activ mai mult noaptea, însă poate fi văzut şi ziua cu uşurinţă, dacă "ascunzătoarea îi este găsită. 
                           Şi nu este o ruşine să recunoşti că ai o problemă. Recunoaşterea este primul pas spre rezolvare şi oricând poţi cere sfatul, ajutorul şi chiar soluţii de la prieteni sau cunoştinţe. Până la urmă, decât să ai o casă infestata de gândaci, mai bine alegi să îi confrunţi. Eu am ales să fac acest pas şi să înlătur din casa mea, din bucătăria mea, musafirii care se hotărâseră cu înverşunare să rămână şi să îmi dea fiecare dimineaţă peste cap. Am făcut cercetări, am întrebat şi astfel am găsit o firma de dezinsectie, cu referinţe foarte bune care promitea că îmi va rezolva problema cu care mă confruntăm.
                           Am ales să nu mai stau pe gânduri, aşadar am pus mâna pe telefon şi am sunat. Sperăm că în sfârşit să scap de soluţiile chimice din casa ce miroseau îngrozitor, de dăunătorii care mă şocau şi să fiu, din nou, în siguranţă în propria casă. Şi am reuşit. Am scăpat de gândaci şi mă bucur să îmi pot savura cafeaua pe îndelete, dimineaţa, sau să invit prietenii al o cafea, fără a-i dezgustă cu apariţia vreunui gândac venit de cine ştie unde.
                         

Etichete: