Îmbrăcămintea şi încălţămintea bune, nu trebuie să coste o avere!

                       


                       Dragi doamne şi domnişoare, sunt sigură că garderoba dumneavoastră, ca şi a mea de altfel, întotdeauna este incompletă, oricât de multe haine, încălţăminte, genţi sau accesorii am avea. Este în natura noastră să vrem întotdeauna să fim în pas cu moda, să arătăm superb, să călcăm lumea în picioare într-un mod elegant (cum am găsit definit tocul de pantof).
                       De ceva timp, am descoperit un magazin care întruneşte toate calităţile pe care le căutăm la un magazin.

                                               Şi anume! 


  1. Este la modă;
  2. Are produse pentru toate buzunarele;
  3. Oferte găsiţi în orice perioadă;
  4. Seriozitatea şi promptitudinea sunt punctul forte al angajaţilor;
  5. Poţi arăta fenomenal cu buget redus


                       Fiind vara şi ştiind că vara nu vrea să se dea dusă prea curând, trebuie să ne gândim la faptul că niciodată nu este prea târziu să ne îmbunătăţim garderoba cu rochiţe, sandale, etc. Septembrie bate la uşă şi cu toate că este cald, marile magazine vor aduce stocul pentru toamna, ceea ce înseamnă că preţurile articolelor de vară vor avea preţuri şi mai bune de care să profităm.
                       Miniprix, oferă haine si incaltaminte damapentru orice anotimp. Aşadar, fie că încă mai cauţi ţinute pentru vară, fie că deja te gândeşti la sezonul toamnă-iarnă, miniprix.ro te îmbracă din cap până în picioare, la preţuri pentru orice buzunar şi pentru orice preferinţă a dumneavoastră.
                        Eu mi-am găsit o rochita foarte frumoasă, de vară, perfectă pentru a ţine căldura la distanţă! De asemenea, o pereche de sandale cu platforma şi decupaj în fata dau un aer mult mai feminin ţinutei. Nu aş putea definitiva cumpărăturile fără să adaug un set de brăţări şi o bentiţa care să-mi ţină arul rebel în frâu! 

                         Dacă eşti adepta pantalonilor, miniprix are o gamă variată de pantaloni, scurţi medii sau lungi, perfecţi pentru a-ţi scoate în evidenţă frumuseţea. Accesorizati cu un top, cu sau fără bretele, în culori vii, te vor face să străluceşti de frumuseţe, rafinament şi feminitate. De asemenea, poţi opta pentru balerinii clasici sau sandalele, cu talpa ortopedică sau joasă, pentru un confort sporit!
                          Acum poţi avea magazinul 'miniPRIX la purtător, pe smartphone-ul propriu, descărcând gratuit aplicaţia miniPRIX din App Store sau G-Play pentru a fi la curent noutățile și promoțiile din magazin. Niciodată nu a fost mai simplu să ai un magazin atât de aproape de tine şi posibilitatea de a-ţi alege ţinuta perfectă.
                          Eu am făcut deja comanda. Tu, ce urmează să-ţi achiziţionezi?

Etichete: