Planuri îndrăzneţe realizate cu economii raţionale.

                          

                    Dragi prieteni, după cum ştiţi, mulţi dintre voi, pe lângă activitatea de blogging, sunt studentă. Ca student, este destul de greu "să trăieşti" de pe o lună pe alta, dacă nu ai susţinerea financiară a părinţilor (evident pe lângă cea morală, spirituală, etc). 
                      Am aflat, de curând, de la Blogalinitiative.ro că există o modalitate uşoară şi pentru mine, de a economisi bani, cu cea mai bună dobânda din ţară. Deci, ar fi o şansă fantastică pentru mine, că la finalul facultăţii, cel puţin, să îmi realizez câteva vise.
                       Poate aţi auzit despre CAR – Casa de Ajutor Reciproc – de la părinţi sau de la bunici. CAR-ul este o instituţie financiară cu peste 160 de ani vechime în România, care a salvat multe concedii sau alte nevoi ale membrilor. Nu credeţi, întrebaţi-vă părinţii sau bunicii! Poate nu credeţi nici că dobânda la depozitele CAR este de multe ori mai mare decât la băncile comerciale. Ei bine, Casa de Economii Euro Crediteste acel prieten de nădejde, ce îţi înmulţeşte banii şi te ajută să îţi îndeplineşti visele. Tot nu crezi?
Economiile tale sunt garantate de Fondul Naţional de Garantare al Caselor de Ajutor Reciproc. Euro-Credt, este o organizaţie nonprofit, adică lucrează pentru oameni. Statul îi scuteşte de la plata dărilor, aşadar, în caz de profit, ceea ce nu se urmăreşte, contrar politicilor băncilor care au apărut ca ciupercile după ploaie, unde tot ce caută este să te jecmănească, organizaţia împarte banii cu asociaţii săi.

        Veţi întreba, cum de au cea mai mare dobânda? Păi, e simplu. Au un respect aparte pentru banii clienţilor. E un fel de schimb cu dublu avantaj. Noi oferim banii noştrii, de care Euro-Credit se foloseşte pentru a acorda credite, iar noi, pentru că împrumutăm cu banii noştrii organizaţia, primim o dobândă aferenta depozitului.
        Sunt o visatoare notorie. Am câteva vise de împlinit, dar pentru acestea am nevoie de bani. Împrumuturi nu pot face, deoarece nu am venit, dar mă pot ambiţiona să îmi pun, la loc sigur, ceva bănuţi pentru că visele să devină visuri. Visez să ajung la târgul de Crăciun de la Viena, apoi la carnavalul de la Veneţia, să văd Roma şi Londra şi să mă opresc în Cluj Napoca, pentru a-mi definitiva studiile. De asemenea, aproape am terminat lucrul la cartea ce dă numele blogului, pe care aş vrea să o lansez anul viitor şi pentru care am nevoie de alte fonduri. Ştiu, sunt vise măreţe şi costurile sunt fantastice, însă am de gând să fiu un bu econom, să pun dorinţele şi visele pe primele locuri şi să fiu mai cumpătată. Ştiu că avantajele vor veni, odată cu sacrificiile şi mai ştiu că visele devin realitate dacă crezi în ele.


       Momentan, mi-aş pune la păstrare banii pentru şcoala de şoferi, pentru o perioadă de 6 luni, pentru că abia atunci aş vrea să îmi obţin permisul şi, mă gândesc, că am toate şansele să strâng ceva bănuţi în afară de aceia, pentru şcoala de şoferi, ca să fie primul pas spre îndeplinirea planurilor.
        
                            

Etichete: