Biciclim? Acum avem unde!

                      
                   Dupa cum stiti si dupa cum am tot povestit aici si aici, iubesc sa biciclesc, indiferent daca este soare sau ploaie, in cadru organizat sau singura si ma bucur cand am ocazia sa merg in siguranta. 
                    Cand am pedalat in tinuta business, v-am adus in vedere echipa JCI Craiova cu care m-am mai intalnit si cu alte ocazii in alte perioade. In Craiova se pregatesc primele piste stradale pentru biciclisti, iar JCI Craiova a organizat mai multe actiuni pentru promovarea mersului pe bicicleta.
                     Pistele apar, biciclisti sunt, cum am tot vazut la actiunile organizate in diverse perioade ale anului. Ce nu stim, insa, este numarul de biciclisti din Craiova. Ca atare JCI Craiova a lansat un sondaj pe care bloggerii din Craiova sunt invitati sa-l mediatizeze, astfel incat sa ajung la cat mai multi craioveni. Craiova se vrea Capitala Culturala in 2021 si acest proiect este un alt mod de a ne prezenta orasul si frumusetile care stau la bazele sale. Daca vrem sa promovam cultura si sa o mediatizam in diferite metode, mersul pe bicicleta este unul din modurile practice de a admira Craiova din mai multe puncte de vedere.
                      Eu am trecut prin testul recensamantului, fiind pasionata de biciclism. Bicicleta nu am insa, dar acum am un motv intemeiat pentru a imi achizitiona una! Tu ce mai astepti? Ai raspuns sondajului? Daca nu, acum este momentul! :)



Etichete: