Cea mai buna pizza pe vatra din Craiova, Pluto’s Pizza

              



           Fiecare om este unic şi diferit în felul său. Avem gusturi diferite şi mici plăceri care ne umplu viaţa de frumos şi bucurie. Fie că vorbim de muzică, de cărţi sau de mâncare, unicitatea fiecăruia este dată de aceste mici bucurii.
           Azi, totuşi, vreau să împărtăşesc cu voi mica mea plăcere vinovată în materie de mâncăruri. Da, oricât de mult mă abţin de la dulciuri, mâncăruri grase sau orice altă "delicatese" care poate avea repercusiuni asupra corpului meu, există ceva de la care nu mă pot abţine. Mica mea plăcere vinovată, este pizza. Am şi un fel de ritual cu gust, de la care nu mă abat în excursiile mele prin ţară. În orice oraş merg, vreau să mănânc cel puţin o pizza de la pizzeriile cele mai cunoscute. Până acum am reuşit să fac acest lucru, mai puţin în Braşov, dar mă voi revanşa curând.
            În Craiova am încercat sortimentele multor pizzerii. Nu m-au încântat toate şi până acum cel puţin, niciuna nu a fost iertată de la bâle negre. Fie personalul nu era foarte cumsecade, fie timpul de aşteptare era atât de mare încât ţi se tăia pofta, fie pizza venea mai rece decât sângele reptilelor şi aşa mai departe.
            Am aflat, totuşi, de la un bun prieten blogger care ne-a cadorisit pe Facebook cu o multitudine de poze ce-ţi lăsau gura apă, despre marea deschidere a unei noi pizzerii planetare. Nu ştiu dacă vine de pe pluto, sau dacă personalul vrea să dezgheţe planetă, dar cert este că am avut curiozitatea nemărginită de a încerca sortimentele. Pluto's pizzaeste cea mai nouă şi proaspătă pizzerie din oraş, care pune la dispoziţia oricărui doritor, o gamă variată de sortimente, cu ingrediente atent alese pentru a gâdila şi cele mai exigente papile gustative şi care te îmbie cu savoarea delicatesei atent pregătite. 


           Primul motiv pentru care mi-am comandat de la pizza Pluto, este pentru faptul că sortimentele sunt făcute pe vatră. Numai când mă gândesc la cuptorul încins, în care trosneşte lemnul mocnind puternic şi care dă o altfel de savoare pizzei, îmi vine în minte o familie sau prieteni la o masă, într-un loc intim, discutând vrute şi nevrute. Pentru că unde este mai bine să mănânci o pizza, dacă nu acasă unde poţi strânge toţi oamenii dragi lângă tine? 
             Al doilea motiv pentru care am comandat pizza, este pentru faptul că pizzeria este deschisă non stop. Adică, dacă îţi vine pofta de pizza la 3 dimineaţa, când eşti în mijlocul procesului de creaţie, dai un telefon, o voce amabilă preia comanda, timpul de livrare este stabilit în puţin peste o jumătate de oră şi delicatesă care îţi desenează un curcubeu din cerul gurii până în stomac, este caldă şi aburindă direct la uşa ta.


         De obicei, când comand pizza, am două sortimente în minte. Unul este Quatro Stagioni pe care îl comand indiferent de pizzerie şi al doilea sortiment, este specialitatea casei. Ştiţi, acea pizza care dă numele localului este întotdeauna cea mai bună din oferta. Da, toate sunt bune, dar aceea parcă are o doză de altceva în plus. În acest caz, acel sortiment, al casei, este Pluto's pizza care îmbie aromele inconfundabile de mozzarella, şuncă, bacon, ou, salam, ardei, ciuperci şi inconfundabilă mâna de oregano care desăvârşeşte operă de artă, atât de gustoasă.


             Ofertele tentante, programul de lucru care este la îndemâna oricărui om ocupat sau nu, sortimentele variate cu un gust absolut dumnezeiesc şi avantajul de a fi preparate în cuptor cu lemne reprezintă câteva dintre punctele forte ale pizzeriei Pluto. Ca să vă împărtăşesc un mic secret, înainte de a comanda pizza, vă voi destăinui faptul că sloganul lor este "premium quality wood fired pizza".
              Încearcă şi tu sortimentele de pizza puse la dispoziţia pofticioşilor şi a celor care ştiu să facă diferenţa dintre o pizza şi o pizza divină. Şi dacă faceţi comanda curând, invitaţi-mă şi pe mine la o degustare, pentru că nu mă supăr. Poftă să aveţi şi părerile le aştept în comentarii.



Etichete: