Mami, au înflorit crizantemele

    Din câteva puncte de vedere, subiective normal, toamna aceasta e cu adevărat urâtă. În general îmi place toamna, cu zilele sale ploioase când nu pot ieşi din casă şi profit pentru a citi sau pentru a scrie tot ceea ce îmi trece prin cap. Deci, în general, nu am nimic cu toamna, din contră.
      Anul acesta, nu ştiu dacă mi se pare mie sau nu, dar pretutindeni am văzut foarte multe crizanteme, de toate nuanţele şi formele. A fost pentru prima dată în viaţa mea când am detestat cu toată fiinţa aceste flori. Nu pentru că sunt flori de toamnă, nu pentru că sunt peste tot, nu pentru că am ceva cu ele. Anul acesta urăsc crizantemele, pentru că este primul an în care nu îi pot oferi mamei mele, un buchet din florile preferate. Ştiu cât adoră crizantemele şi ştiu cum este tradiţia în familie ca eu şi tatăl meu să îi oferim buchete, mamei, în fiecare toamnă. E frumoasă bucuria din ochii săi.

      Mi-ar plăcea ca în vară, când ajunge, să îi ofer buchetul pe care îl merită şi să-i aduc puţin din toamna pe care nu a putut-o petrece acasă, chiar şi în mijloc de vară. Cred că asta ar umple inima ei de bucurie foarte tare şi ar fi extrem de emoţionată. Am aflat, de asemenea, faptul că astăzi, crizantema semnifică bogăție, compasiune, abundență, bucurie, odihnă, frumusețe, optimism, prietenie. O crizantemă roșie simbolizează dragostea, crizantema albă înseamnă iubirea pură, loialitate și adevărul, iar cea galbenă semnifică iubirea desconsiderată. Ceea ce mi se pare absolut fantastic. Şi credeam că eu am o concepţie aparte despre floarea mea preferată, trandafirul.
      Cu ajutorul celor de la Florari April am ales un buchet pe care ştiu că ar fi mai mult decât fericită dacă l-ar primi. Sunt sigură de faptul că aceşti oameni fantastici mă vor ajuta să îi fac o surpriză mamei, la venirea acasă şi eu voi trece mai uşor peste această toamna usturător de mohorâtă şi rece.
             Mă gândesc la ce mesaj aş putea să îi scriu mamei, dar un "Bine ai venit acasă! Te iubim!" cred că ar fi cel mai frumos mesaj pe care i l-aş putea scrie, tocmai pentru faptul că fiecare revenire a ei, acasă, ne umple inimile de bucurie. Sper, totuşi, să nu îl mai uite şi pe tata când vine acasă şi să cinăm, din nou, împreună ca o familie.


               Voi cui i-aţi dărui un buchet surpriză? Ce mesaje aţi transmite prin intermediul acestor surprize? 

Etichete: