FoodPanda.ro - Când senzaţia de foame trebuie înlăturată

                          

         Dragi prieteni, pentru acest început de an, am ales că acest prim articol din anul 2015 să vă rezolve câteva probleme cu care m-am confruntat, personal.
       Am câteva scenarii pentru voi, în care sigur vă veţi regăsi. Vi s-a întâmplat cu siguranţă să nu aveţi chef să gătiţi, să fiţi prea obosiţi sau să vreţi diversitate gastronomică pentru că nu mai ştiţi ce să puneţi pe masă. Tuturor ni se întâmplă. Dar cum găseşti la îndemâna absolut toate restaurantele din oraş, fără să fii nevoit să intri de pe un link pe altul, să ai zeci de pagini deschise pentru a putea analiza ofertă şi preţurile, cantitatea şi ingredientele?
    M-am confruntat şi eu, ca şi voi, cu această dilemă supărătoare care îmi mânca timp şi energie, până îmi trecea foamea şi preferam să fac un sandwich rapid şi cu asta basta. Aflasem undeva pe la sfârşitul anului trecut de Foodpanda.ro care este un serviciu cu ajutorul căruia poţi comanda mâncare la domiciliu. Spre deosebire de alte servicii asemănătoare, unde poţi comanda mâncare de la un singur restaurant, aici ai o gamă foarte variată de produse. Cei de la Food Panda fac parteneriate cu mai multe restaurante şi pizzerii, iar tu de pe un singur site poţi comanda de la mai mulţi furnizori. Totodată, au şi-o  aplicaţie pentru telefonul mobil care face totul mult mai uşor.
     Din start aveam două probleme rezolvate. În primul rând, nu trebuia să intru pe zeci de site-uri ca să pot analiza ofertele şi în al doilea rând, puteam comanda ceva în drum spre casă şi să nu fiu nevoită să aştept minute în şir comanda, având aplicaţia instalată pe telefon. Ştim ce timp trebuie să aşteptăm pentru o pizza. În general undeva peste 30 de minute. Astfel, făcând comanda fiind pe drum spre casă, timpul de aşteptare s-ar diminua considerabil. Două probleme care şi-au găsit rezolvarea la un click distanţă. Ca să citez şi alţi bloggeri, #camcatdetareeasta?            
     Am testat şi eu serviciul şi mi-am instalat aplicaţia pe telefonul mobil pentru că urmează să plec în Cluj Napoca ( din nou ) şi mai apoi în Timişoara. De ce am deschis acest subiect? Pentru că am mai găsit o întrebuinţare fantastică serviciului. De câte ori nu aţi plecat în călătorii şi nu aţi reuşit să găsiţi cea mai bună mâncare sau cea mai apropiată cafenea? Mie mi s-a întâmplat de multe ori.

     Undeva în septembrie, am mâncat la Cluj o pizza pe vatră, fantastică. Preţul mic şi aroma care îţi gâdila simţurile m-a făcut clienta fidelă de câte ori ajung în oraş. Problema este că nu aş fi fost în stare să găsesc pizzeria dacă nu aveam prieteni în Cluj pentru că nu este prea vizibilă de la strada principală.
    Aşadar, acum pot verifica cele mai bune oferte şi preparate cu un singur click, chiar şi în mijlocul oraşului şi să comand orice fel de mâncare poftesc în acel moment.
     Deci, dacă ajungeţi în Cluj Napoca, TimisoaraBucuresti, s.a. ştiţi unde găsiţi toate restaurantele, pizzeriile, etc într-un singur loc uşor şi accesibil. Poftă bună şi spor la încercat mâncăruri din bucătăriile orientale sau occidentale.

               

Etichete: