Fii unic fără să exagerezi

De când sunt blogger, ştiu că se pune accent pe o sintagma foarte des folosită de mai marii online-ului. Am realizat că au dreptate şi ca "brandul personal" este extrem de important, atât online cât şi offline. De ce este important? Pentru că numele tău îţi spune povestea şi întotdeauna oamenii asociază calitatea cu un brand. De ce să nu fii tu, ca persoană sau ca blogger, un brand de calitate pe care să îl promovezi şi către care şi alţii să se îndrepte?

Întotdeauna am simţit că nu fac parte din niciun cerc. Am simţit că nu mă pot încadra niciunde. Nu sunt nici într-un fel, nici în altul. Nu sunt nici măcar puţin din toate. Sunt puţin din puţine şi întrega din nimic. Pentru unii sunt ciudată în timp ce alţii mă consideră specială. Unii mă citesc sau mă acuză că mă închid prea des în mine. Am ales să fiu unică, să ies din tipare şi să am grijă, totuşi, de prima impresie pe care oamenii şi-o fac despre mine. M-am gândit la cum aş putea să stârnesc curiozitatea unui om, prin limbaj nonverbal. Şi atunci am descoperit modele pentru tricouri personalizateacele obiecte de îmbrăcăminte care transmit un mesaj interlocutorului, până să o faci tu.Cei care a cunosc sunt obişnuiţi cu mine pentru că mereu vin cu tricouri cu mesaje, fie ele amuzante, interesante, captivante sau o combinaţie între două dintre aceste elemente. Am tot felul de asemenea tricouri cu mesaje de genul: 


  1. "O Constituţie trebuie să fie scurtă şi cuprinzătoare" în timp ce pe spatele tricoului e scris "O noapte în oraş trebuie să fie lungă şi memorabilă"
  2. "Cele mai bune lucruri în viaţă nu sunt lucruri" (Despre acesta, prietenii, au spus că trebuia să las doar "Cele mai bune lucruri în viaţă" pentru că această parte a sintagmei era poziţionată fix în zona sânilor. pentru amuzament era perfectă şi aceasta sintagma produsă de ei.
  3. Citeşte cărţi nu tricouri!
  4. "Când te afli cu capul în nori, nu te simţi bine cu picioarele pe pământ, s.a.


Cu tricoul care are mesajul "Citeşte cărţi nu tricouri!"am multe poveşti amuzante. Pe lângă privirile amuzate ale oamenilor care înţeleg că au căzut într-o capcană micuţă, până la zâmbete fugitive şi capete întoarse. De departe, cea mai amuzantă întâmplare apropo de tricouri personalizate şi acest tricou, mergeam prin centrul oraşului cu prietenul meu de la acea vreme şi, la un moment dat, în faţa noastră apare un om într-un costum amuzant care împărţea pliante. S-a oprit în dreptul meu cu pliantul întins şi am dat să îl iau şi să plec. Mi-a pus mâna pe umăr şi credeam că mă cunoaşte. Nu înţelegeam, totuşi, de ce băiatul cu care eram era atât de amuzat, ştiindu-l extrem de gelos. După ce, probabil, a terminat de citit mesajul de pe tricoul meu, omul în costum mi-a dat un "like offline" şi a mers mai departe. Mi s-a părut cea mai memorabilă poveste legată de tricourile personalizate, de până acum.

Aceste tricouri sunt un semn de unicitate, pentru că aleg mesajele pe care le vreau şi pot transmite orice mesaj mi se pare mie amuzant sau demn de a fi scos în lume şi prezentat şi altora. E un mod minunat de a ieşi din tipare şi a smulge zâmbete oamenilor de pe stradă, priviri aprobatoare, surâsuri şi aprobări tacite din cap în timp ce ţi se face cu ochiul în semn de simpatie sau de mulţumesc. Mai ales pentru prima impresie, o astfel de garderoba îţi spune povestea şi îi face curioşi pe cei din jur, vrând să afle mai multe, fără ca tu să fii nevoit să deschizi gura. Cred că am avut, cu toţii, acele emoţii când făceam cunoştinţă cu o persoană şi ne doream să nu ne bâlbâim sau să reţinem numele noii cunoştinţe, pentru a nu ne face de râs.



Acum câteva zile am primit un alt tricou de care sunt absolut mândră. Tsirts.ro este un magazin de tricouri unde, pe langa modelele de printuri pe ticouri pe care le au expuse, iti poti personaliza trocoul cu imaginea sau textul dorit. Nu am ales un tricou de pe site-ul lor ci am ales eu un mesaj pe care mi-l doream de foarte mult timp, scris in limba engleza, care se traduce astfel: "Poate ca blogul meu nu este citit de milioane de oameni. Poate nu voi publica niciodata o carte. Dar am o poveste de spus si o platforma pe care pot face acest lucru. Sunt scriitor!". Nu am fost atenta si ma temeam ca marimea L, pe care am ales-o, sa nu fie mica. Din contra, tricoul vine perfect si chiar l-am purtat seara trecuta la o degustare de vinuri. Tricoul este alb si glumeam cu alti bloggeri in camasi albe ca suntem culmea arogantei "Ne-am imbracat in alb la o degustare de vinuri rosii!"

Dacă v-aţi săturat să vedeţi aceleaşi tricouri la câteva persoane, în aceeaşi zi, încercaţi să vă printaţi propriile tricouri şi să vă evidenţiaţi în cercul de prieteni fără a vă da silinţa prea mult. Fiţi unici şi demonstraţi-le celorlalţi că ieşirea din tipare nu este un lucru rău şi că nu toţi suntem inspiraţi de aceleaşi idealuri sau aceiaşi oameni. Moda poate fi personalizata şi ne putem pune amprenta pe ţinutele care ne sunt dragi sau stilurile care ne reprezintă, fără a fi nevoie să ne străduim prea tare sau să cheltuim sume fantastice pentru a ne evidenţia în mulţimile prea aglomerate de oameni asemenea sau din turma revoltătoare din care puţini vor să iasă. 



Abia aştept să văd ce păţanii mai adaug la palmares cu noul tricou, pe care vi le voi povesti de îndată ce se vor întâmpla. Momentan mă bucur că nu l-am pătat cu vin şi pentru că materialul te îmbracă atât de fin încât să te simţi foarte confortabil purtându-l, fără să fie din materiale inestetice, plastificate, s.a Şi sunt tare curioasă ce fel de tricouri v-aţi personaliza voi şi cu ce mesaje/imagini.

Aceasta este a cincea probă a competiţiei SuperBlog pentru Tshirts.ro. Mulţumesc pentru minunatul tricou care mi-a venit în atât de scurt timp aşa de drag!


Etichete: ,