Hello Baby Expo Craiova

Azi am găsit, din întâmplare, un pui de păpădie. Era mic şi dintr-odată mi-a venit dor de copilărie. M-am aplecat şi l-am studiat preţ de câteva minute. Realizam că nu este singur, ci înconjurat de zeci de alte păpădii, la fel de mici şi gata să zboare.

Atunci am realizat că, deşi încă am suflet de copil, am uitat să mai dansez printre puf de păpădie sau balonaşe de săpun jucăuşe în bătaia vântului. Oare când am crescut şi când am uitat, cu adevărat, de probleme ultima oară? Mi-e dor să adorm prin cine ştie ce locuri, din cauza oboselii de peste zi, că dimineaţa să mă trezesc în patul meu. Întotdeauna am considerat acest lucru magic. Mereu m-am întrebat, ce spiriduş misterios mă adună în fiecare seară, pentru că dimineaţa să mă trezesc în pătuţul meu plin de jucării de plus, deasupra tavanului înţesat de fluturi?




Pentru că e minunat să fii copil şi e şi mai frumos să păstrez, în suflet, copilul care erai odată. Să îl laşi să zburde, neîntrerupt, uneori, dându-ţi voie să profiţi de un răgaz de la problemele cotidiene. Dar, cum poţi fi mai copil, dacă nu înconjurat de alţi copii veseli, jucăuşi care îţi zâmbesc cu gura până la urechi? Eu o am pe sora mea, copilul din viaţa mea, dar este destul de măricică. În schimb, am prietene care au devenit, recent, mămici şi este incredibil cum iubirea naşte minuni atât de frumoase care ne bucură viaţa. Şi unde poţi găsi toate cele necesare unei creşteri frumoase a unui pui de om, dacă nu la un târg de profil? Hello Baby EXPO, care se desfăşoară la Craiova, este locul în care îşi pot da întâlnire părinţii şi copiii pentru a se bucura de cele mai noi tendinţe, sfaturi, produse noi, din diferite categorii, multă voie bună şi activităţi pentru cei mici.

Târgul Hello Baby EXPO va avea loc între 22 și 24 aprilie 2016 la Centrul Multifuncțional din Craiova, între orele 10:00 și 18:00. Acest târg cuprinde o multitudine de lucruri interesante pentru părinți sau viitorii părinți. Sunt vizate trei domenii:

    - informaţii și sfaturi legate de parenting și creșterea copiilor
    - shopping de calitate de la brand-uri de top
    - distracţie pentru întreaga familie.

Vizitatorii vor avea ocazia să găsească tot ce au nevoie pentru familia lor din mai multe domenii: produse de igienă și cosmetice gravide, bănci de celule stem, servicii medicale gravide, puericultură mare și mică, îmbrăcăminte și încălțăminte, produse pentru evenimente speciale, studiouri foto, jocuri și jucării, servicii educaționale, edituri și librării, servicii medicale, servicii de entertainment, alimentație, cadouri tematice, servicii bancare și asigurări și fundații umanitare. Şi, pentru că nimeni nu le ştie pe toate şi nimeni nu te pregăteşte pentru viaţa de adult responsabil, proaspăt părinte de copil mic, exista experţi care sunt gata să vă împărtăşească sfaturi şi să vă ajute să fiţi cât mai bine informaţi cu privire la creşterea şi dezvoltarea celui mic.

Şi cum niciodată nu este prea devreme pentru a te informa şi a fi pregătit, chiar sunt curioasă cum se va desfăşura acest eveniment şi ce pot învăţa de la cei în măsură să îmi dea sfaturi. Până la urmă, o familie ne vom întemeia cu toţii şi nu strică să aflăm informaţii care să ne ajute, pe viitor, să fim părinţi buni şi să ştim cum să ne mobilizăm în diferite situaţii, fără a ne panica.

 



 

Etichete: