Cum să rămâi fără rochie înainte de o nuntă

Mi-am luat ceva timp înainte de a scrie acest articol, pentru că, aşa cum scriam în articolul precedent, Cristina Bazavan ne-a explicat în cadrul Şcolii Flanco un fapt pe care ar trebui să îl luăm toţi în considerare: NU SCRIE CÂND AI NERVI! Şi mi-am luat timp să mă calmez de la primul mail până azi când nu am mai putut suporta aşteptarea. Aşadar, nervii mi-au trecut, frustrarea de asemenea, dar dezamăgirea şi lacrimile încă îşi fac loc pentru că, şi acum îl voi cita pe Chinezul" reacţia unei companii la un mesaj ar trebui să fie promptă, altfel se iscă un scandal în online, în rândul consumatorilor şi brandul acela încetează să mai fie un brand care îşi asumă răspunderea ci un brand care are o hibă în organizare.
 
Despre ce este vorba, în fapt? În dată de 6 mai am făcut o comandă pentru trei rochii pe Karla, un magazin românesc care are spre vânzare şi rochii XXL, lucru care m-a încântat de la început, am scris despre ei şi chiar am făcut cadou mamei mele o rochie din magazinul lor. Doar că pe data de 13 iunie comanda mea nu ajunsese. Am înţeles că unele produse care nu sunt pe stoc se livrează în 10 zile. Cred că, în primul rând, clientul ar trebui înştiinţat de indisponibilitatea, rapidă, a unor produse pentru a şti să se reorienteze. Acesta a fost primul semn de "ceva nu e ok". Apoi mă gândeam că produsele care sunt în stoc, ar trebui să fie livrate, ca să nu dezamăgeşti, totuşi, clientul dar nici asta nu era în regulă pentru că ar fi însemnat să facă două colete, să utilizeze de două ori curierul aşadar un 20 de lei în plus ar fi fost o bătaie de cap prea mare.

Am făcut comandă cu 20 de zile înainte de nuntă pentru a fi sigură că am timp să primesc produsele, să le probez să fac un retur, în caz că mărimea nu este ok şi alte asemenea mici detalii pe care le-am pus la punct. Problema este că azi, 23 iunie, cu 3 zile înainte de nuntă unei foarte bune prietene, comanda mea încă nu este venită şi timp să cumpăr o altă rochie, în ideea că aş găsi o altă rochie în 24 de ore, este cam ireală. Mâine plec spre Bucureşti şi rămâne doar sâmbăta, când magazinele sunt închise sau au program scurt.

Am trimis un mail companiei în care cer anularea comenzii şi le mulţumesc pentru promptitudinea de a mă anunţa în legătură cu disponibilitatea produselor, faptul că nu aşa se tratează un client şi că sunt dezamăgită de faptul că nu a existat o comunicare între ei şi client, în cazul acesta eu. Mă aşteptam să primesc un mail în care mi se propunea o soluţie, în care să fiu anunţată că a fost deja trimisă comanda, cele 10 zile lucrătoare care erau destinate livrării produselor care nu se afla pe stoc fiind deja împlinite luni, orice care să mă liniştească. A se înţelege că încă mai speram să pot remedia ceva pentru nunta prietenei mele.

În schimb, am primit un frumos mesaj automat, fără scuze, fără soluţii, fără niciun mic semn că cineva a citit mail-ul meu. Ceea ce m-a dezamagit, de fapt, a fost faptul ca eu am crezut in seriozitatea unui magazin de unde aveam produse, care mi se sugerase de persoane in care am incredere si ale caror produse imi placeau.
 
 
 
Întrebarea mea ar fi: Voi cum aţi proceda în această situaţie? Aţi făcut altceva în perioada în care comanda nu părea că va mai fi onorată? Aştept orice sfat, părere, opinie, o mică portiţă de ultim moment.  

Etichete: