La Mulţi Ani Blogal Iniţiative

În primul rând, cu riscul de a mă repeta, La Mulţi Ani Blogal Iniţiative şi oameni minunaţi care vă aflaţi în spatele fiecărei părţi din acest proiect, atât în Campionatul Naţional cât şi din provincie! Cinci anişori de muncă, de răsplătire a bloggerilor pasionaţi, de lucru cu agenţii şi oameni de marketing, social media, etc.

Eu fac parte din comunitatea BI de trei ani, din cei cinci de când este funcţională platformă. Mi-am făcut blog pentru a posta ceea ce scriam eu, neştiind nimic despre social media şi câte minuni poate face aceasta sau despre ce înseamnă să fii blogger. Când blogul meu a împlinit şase luni, am descoperit o campanie pe o platformă care îmi era străină. Bloggerii trebuiau să scrie despre tenis pentru că un club de tenis din Sibiu, Club Pamira organiza Turneul Sibiu Open. Văzusem clipul de promovare pe internet şi, pasionată de tenis din copilărie, sport care a rămas doar la stagiul de pasiune, am început să scriu un articol despre acesta. Îmi doream, enorm, să văd, live, un turneu de tenis şi aşa au început rememorările. Am citit cerinţele campaniei, le-am urmat de-a fir a păr şi m-am bucurat să pot scrie despre pasiunile mele. 



Am obţinut un glorios loc doi şi posibilitatea de a merge la Sibiu, cu totul inclus, pentru a fi prezentă la turneu. Aşa am prins gustul bloggingului şi am început să mă dezvolt, înţelegând că nu e suficient să scrii şi să ai inspiraţie dacă nu creezi o comunitate, nu lucrezi la brandul personal şi nu te remarci prin nimic. Ori bloggerul, ca să citez o doamnă pe care am cunoscut-o recent, este formator de opinie şi cum toată lumea este online, sau cel puţin este la curent cu ce se întâmplă pe internet, ştie cât de citite sunt bloggurile.

Ce nu îmi place, sincer, la alegerea câştigătorilor în platformă şi aş modifica aspectul, este gramatica, atât de des neglijată de participanţi. Nu zic că eu nu fac greşeli, dar mi-ar plăcea să fie atenţionaţi bloggerii cu greşeli gramaticale şi să nu fie declaraţi mari câştigători, în detrimentul celor care scriu corect.

De asemenea, originalitatea îl defineşte pe blogger, care e un scriitor indiferent de ceea ce spune dex-ul. El trebuie să creeze, să se dezvolte constant şi să trezească ceva în cititor, orice sentiment. Ori dacă se promovează articole seci, din care cititorul nu se alege cu nimic, acel articol nu cred că este ok pentru un brand. Nu de alta, dar trebuie să îţi asociezi numele cu oameni care se redefinesc, care cresc odată cu tine, se dezvolta şi te ajută să te promovezi. Un articol sec tocmai asta nu face.
 

De asemenea, există bloggeri care scriu şi nu sunt câştigători, totuşi. Din diferite motive, acei oameni se aleg doar cu scrisul şi dezvoltarea. Nu zic că e rău, pentru că pe Blogal există multe campanii care premiază toţi bloggerii înscrişi la acea campanie. Ar fi, totuşi, ok să fie răsplătiţi, cu ceva cât de mic, bloggerii care au scris la un număr X de campanii pe durata unei perioade. Ajută la stima de sine şi cred că învaţă să se dezvolte mai asiduu. Stimulenţii ajuta, enorm, de cele mai multe ori. Nu mă refer la ceva incredibil de scump ci la o atenţie minimă. De exemplu, o agendă şi un pix, ceva care în loc să fie pus în GiftShop să fie acordat unui blogger care a scris, des, pentru campanii.



În consecinţă, rămâne să vă felicit, încă o dată, pentru tot ce înseamnă Blogal Iniţiative pentru bloggeri, pentru companii şi pentru România şi vă urez un călduros La Mulţi Ani pentru cei 5 ani din mulţi alţii care vor urma. Spor şi creativitate aveţi!

Etichete: