Iubiti-va in fiecare zi indiferent de zi!

Bună tuturor!Am şi eu o mică mare problemă cu două zile pe an! Deci nu suport oamenii care doar de Valentine's Day sau doar de Dragobete, se poartă drăguţ şi fac surprize pentru că toţi o fac,doar în acea zi din an...dacă iubeşti cu adevărat îi demonstrezi persoanei iubite zilnic,fără nici un motiv.Mi-ar plăcea şi mie şi cred ca oricărei fete să primim o floare într-o zi doar pentru că e miercuri de exemplu,o floara,un mic simbol,chiar şi una culeasă în drum spre casă...nu e greu să faci surprize plăcute şi nici costisitor...trebuie doar să vrei...:)

Aşa că gata cu Valentine's Day şi Dragobetele,gata cu aceste sărbători strict comerciale,gata cu mentalitatea asta de doi lei că numai pe 14 sau 24 februarie trebuie să demonstrăm cât de mult iubim!Nu asta este esenţa dragostei.

Azi m-am întâlnit cu bunicul meu, care are o căsnicie minunată cu bunica mea de aproape 50 de ani şi mi-a spus exact aşa :" Ce-i cu isteria asta naţională,ce-i aia Valentine's day?  Dacă vreau într-o zi să-i duc soţiei mele un buchet de flori şi o cutie de bomboane îi duc pentru că o iubesc şi pot face asta în orice zi,nu neapărat cu vreo ocazie!"
        
În concluzie,oameni buni,iubiţi-vă pentru că dragostea este cel mai pur,frumos şi sincer sentiment din lume!Nu doar o zi pe an ci în fiecare zi,oricând aveţi prilejul surprindeţi-vă jumătate.Puteţi avea şi 3,4 sau 10 ani de relaţie,cuceriţi-vă reciproc în fiecare zi!Demonstraţi-vă iubirea,fiţi creativi şi nu uitaţi să-i mărturisiţi lui/ei cât de important/a este,cât îl/o iubiţi!
         
O zi minunată azi şi multe zile de iubire de acum încolo!





Etichete: